یکتا

و من دلم به حال اون خدای بدبختی میسوزه که یکتاس و شریکی نداره.

و احمق هائی که کورکورانه سر به سجده موجودی نیازمند تر از خودشان می گذارند.

4 پاسخ to “یکتا”

  1. شهرزاد Says:

    سلام مرسی از حضورت.

  2. grayidea Says:

    چقدر خشني ! تو اين دنيا داشتن يه خورده احساس و يه موجودي كه از اون بالا حفظمون كنه واقعا ارزشمنده !!

  3. پريسا Says:

    تا حالا فكر كردي اگه بعضي از اين مينيمال ها رو كه مينويسي چه تاثيري روي افكار افراد داره
    و ميتونه مخرب و يا سازنده باشه
    مثلا همين يكي براي خود من مخرب بود چون به اندازهي زيادي لبه پرتگاه قرار دارم و اين ميني مثل يه تلنگر كشندست

  4. AMiN Says:

    خدايا؟!
    تو بوسيده اي هيچگاه؟ لب سرخ فام زني مست را؟
    ز وسواس لرزيده دندان تو؟ به پستان كالش زده اي دست را
    شنيده اي تو بانگ دل خويش را؟ زتاريكي سينه تنگ او؟
    خدايه؟!
    تو گرديده اي هيچگاه به دنبال تابوت هاي سياه؟
    ز چشمان خاموش پاشيده اي به چشم كسي خون به جاي نگاه؟
    آه اي خداي بي خدا؟!!!
    دريغا تو اگر احساس داشتي ، دلت را چون من مفت مي باختي
    براي خود اي ايزد بي خدا ، خداي دگر نيز مي ساختي…

    خيلي اتفاقي اومدم اينجا،كلي سرگرم شدم! مينيمالات قشنگن،مختو گائيدم!
    تا اينجا خوندم ،سيو كردم باقيشو حتماً بعداً مي خونم.ادامه بده…

پاسخی بگذارید

