رها شایان!!!!

جناب آقای رها شایان عزیز

 

با تمام احترامی که اصلا واسه شما قائل نیستم،می خواستم خدمتتون عرض کنم اگه ممکنه

خفه شی و دیگه نخونی مرتیکه ک.ی.ر.ی احمق.

 

پ.ن:: خجالتم نمیکشه مرتیکه با اون عشوه هائی که تو خوندنش میاره.

12 پاسخ to “رها شایان!!!!”

  1. . Says:

    آغا گوشش نكن! من كه نمي دونم كيو ميگي…

  2. آزاده Says:

    من که نمی شناسم

  3. ayyoob110 Says:

    سلام
    پروفیلتونو کامل کنین تا راحت بتونیم کامنتاتونو دنبال کنیم آدرس وبلاگتونو وارد کنین!
    ممنونم

  4. مهران Says:

    رها شايان بهترين خواننده اي . دوستت دارم .حرف اين بي شعور رو گوش نكن

  5. soheil Says:

    دقیقا

  6. shahram Says:

    رها شایان خواننده درپیتیه که نه صداش قابل گوش دادنه نه شعراش.ضمنا از نظر اخلاقی یه فاسده به تمام معناس.مرتیکه با 100 سال سن و یه پسر 14 15 ساله کلی از دخترای مردم را به گندو کثافت کشیده.در ضمن اسم واقعیش نمیدونم چه مزخرفیه ولی شایان اسم تولشه.

  7. parham Says:

    raha shayan hamun obneias ke muhash sefide?

  8. shahram Says:

    رها شایان نه صداش قابل گوش دادنه نه شعراش.ضمنا زنش به خاطر خانم بازیاش با وجود یه پسر 14 ساله 7 8 ساله ازش جدا شده.از نظر اخلاقی یه فاسد واقعیه.کلی از دخترای مردم به کثافت کشیده و کلی ازشون پول چاپیده.یه چتر واقعی.در ضمن اسم واقعیش نمیدونم چه مزخرفیه ولی شایان اسم تولشه.به امید اینکه یه روزی این آشغالا از صفه روزگار پاک بشن.

  9. یوحنا Says:

    بیشین بینیم بابا. اینو با همه ی مخالفین محترم بودم.

    من که خیلی هم آهنگای رها شایان رو دوست دارم. البته منظورم از آهنگ ها همون زیر خط فقر و اجاره نشینی و از این جور چیز شعراست.

  10. ایمان Says:

    سلام نمیدونم چیکار کرده راست یا دورغ هست اما صداش خوب هست دوست دارم آهنگاشو

  11. آنا Says:

    ولی من خیلی آهنگاش و سبکشو دوست دارم .زندگی خصوصی هرکس به خودش ربط داره!!!

پاسخی بگذارید

