نزدیکی

  

آدما در دو صورت بهت نزدیک میشن:

1.یا برای کمکت

2.یا برای کردنت

پ.ن.1 :: همین جا از هارد عزیز به خاطر تهیه این سربرگ زیبا تشکر می نمائیم.

پ.ن.2::منظورم از کمکت،یعنی وقتی که به کمکت نیاز دارن

 

15 پاسخ to “نزدیکی”

  1. yekpooria Says:

    نه
    در مورد اون سوالتم بازم میگم نه

  2. hard abusive Says:

    با مورد اول مخالفم.
    1- یا برای کندن چیزی ازت
    2- یا برای کردنت
    + خواهش میشه . نیازی نبود بگی . یه کار دیگه مباید بکنی . تو همون بخش سربرگ روی » مخفی کردن متن » کلیک کن !

  3. سارا(1حشره) Says:

    و کسی که به شما کمک می کند نیز قسد شومی دارد. باور کنید.

  4. Z Says:

    می دونی چرا حرفت واسه من جالبه؟
    چون شغل من هر دوی اینا رو توش داره
    در حقیقت یک ثکثولوژ به کردن آدما کمک می کنه
    و آدما وقتی می خوان که تو کردن بهشون کمک بشه میان پیش من

  5. nightmarish Says:

    hala to kodomo tarjih midi?;)

  6. guash Says:

    آقا مبارکه…. پس بگو چرا هیشکی نزدیک ما نمی یاد… باید پشتمونو یه نیگا بندازیم!

  7. من Says:

    معمولاً پر بیراه نمی گی ولی همیشه خیلی عجیبی.واقعاً جالبه که همیشه از یه یدگاهی کاملاً دور از من به همه چیز نگاه می کنی.و با اینکه هیچوقت حرفاتو قبول ندارم ولی اشتباه هم نمی گی.کلاً جالبه!!

  8. افیون Says:

    ما دومی اش را بیشتر دوست داریم در هر دو حال!

  9. ارنستو Says:

    اي آقا من چه بدبختم كه واسه كردنه ماه م بهمون نزديك نميشن

  10. محسن وزیری Says:

    «آی تی نوشت دات نت» شروع به کار کرد!
    http://itnevesht.wordpress.com/2007/10/10/itneevsht-net/

  11. parisa Says:

    oohooom

    sarbarg niz zibast

  12. Sleeper Says:

    Dar morede shomareye doyom ma besyar mahfoozim chera kemelat besyar shako shobhe dar morede jensiateman darand.
    Yekash ra ama dark mikonim.Dombeshan ra bayad gheychi kard gozasht kafe dasteshan , dom nadashtand jaye digareshan ra 😀

  13. سالومه شایگان Says:

    کمی بدبینانه است!

  14. سوگند می خورم Says:

    مطمئنی؟!
    :دی

  15. salwati Says:

    من به برابری انسانها اعتقاد دارم

پاسخی بگذارید

