عقده ای!

از اون دختر یا پسر بالا شهری بگیر که لم داده تو ماشین آخرین مدلش و

 داره تو خیابونا بالا پائین میکنه،تا اون بچه پائین شهری که با موتور

 تو خیابونا تک چرخ میزنه و ویراژ میده و یا اون جوونی که ام پی تری پلیرش

 تو گوششه و داره تو پیاده رو قدم میزنه،همه دچاره یه دردیم،اونم اینه که:

 عقده ای شده ایم.

40 پاسخ to “عقده ای!”

  1. shortcutways Says:

    واقعا هم// من از دسته آخر عقده اي ها م!!

  2. sHevEd Says:

    آره بابا این عقده رو هم ازمون بگیرن چی برامون می مونه ؟؟؟ آقا رو نفت خوابیدیم !!!!!!!!!!!!!!! (بذار 2/3 ماه دیگه گندش اینم در میاد !)

  3. nightmarish Says:

    baba 2ktor
    hala chi tajviz mikonin?
    kheili vaghti oghdei shodan dard nist hame marizan dige

  4. grayidea Says:

    براي اولين بار با نوشته تان موافقم 100 در صد!

  5. فائزه Says:

    فکر نکنم عقده ای داشته باشیم…
    اونی که گفتی قلقلی کردن رنجامونه توی دلمون…بعد تف کردن اون توپ قلقلی روی صورت اطرافیانمون….

  6. hard abusive Says:

    اصولا انسان یعنی عقده ؛
    ولی همه رو با یه چوب نرون ، من که فقط دنبال یه طعم تازه ترم شب های جمعه همیـــن!

  7. فرناز Says:

    فرناز هستم ، یک عقده ای :دی

  8. سوگند می خورم Says:

    کلا یکی از خصوصیات پسرا همینه!

  9. mychamber Says:

    بله!

  10. mrkhalili Says:

    odip

  11. سبقت ممنوع Says:

    شاید اینطور باشد

  12. MissMehri Says:

    چرا اینطور فکر میکنی ؟

  13. Ehsan Moslehi Says:

    احتمالآ!

  14. ساهاک Says:

    من جزو دسته دوم هستم .

  15. رضا Says:

    اره تقریبا ادما تو بیشتر خصوصیتا مشترکن اخه اسممون هم یکیه ادمیم همه

  16. Tram Says:

    و اون کسانی که وبلاگ می‌نویسن

  17. modir Says:

    حال بدیه ولی اسمش عقده ای نیست . یه چیزیه تو مایه های نا امیدی ، از خود بی گانگی ، دوگانگی شخصیتی ، حسادت های مقطعی …. بی خیال همون عقده ای .

  18. شکوفه Says:

    بله- الان دوباره آقای کمال میان میپرسن بله یعنی چی!

  19. melpomene Says:

    آقا رو من حساب نکن!
    من که نیسسم عقده ای!

  20. ت ب Says:

    ino nemigofti oghdee mishodia!!:D

  21. panthea Says:

    (…) سربسته ماند بغض گره خورده در دلم
    آن گریه‌های عقده گشا در گلو شکست

    آن روزهای خوب که دیدیم، خواب بود
    خوابم پرید و خاطره‌ها در گلو شکست

    «بادا» مباد گشت و «مبادا» به باد رفت
    «‌آیا» ز یاد رفت و «چرا» در گلو شکست … «ق.امين پور»

    100% حرفتون درسته …

  22. yekpooria Says:

    مهر تایید من

  23. من Says:

    فكر مي كنم بيشتر از اينكه عقده اي شده باشيم فقط نمي دونيم داريم چي كار مي كنيم.اين همه آدم عقده اي رو صبح تا شب تو خيابون مي بيني؟همين قدر هم آدم نون به نرخ روز خور تو خيابوناي شهر پرسه مي زنن…

  24. gajamoo Says:

    خوشحالم که تو جمع شما ها از همه عقده ای ترم!!!!!!!
    ملودیکای من رو خوندی؟
    با اینکه موهای سپید پیری،هی به من نهیب می زنه،بابا،دوران جوونیت هم تموم شد،اما هنوز یک پیر عقده ایم.
    عقده داشتن یک ملودیکا

  25. guash Says:

    ما نیز

  26. گلابتون Says:

    نه عزیز من… عقده ای نشدیم، بی هدف و تو خالی شدیم. مثل همون چند تا پست قبلت… تمام زندگی مون خلاصه میشه به شکم و زیر شکممون.

  27. ارنستو Says:

    بله خوب مدتهاست اثبات شده ما یه مشت حرومزاده عقده‌ای هستیم منتها کسی باور نمیکنه

  28. مريونت Says:

    سلاك ايمان جان
    خوب البته شايد حق با توست . ولي عقده ها هم با هم فرق ميكنه. مثلا يكي عقده خوردن يه شام سير و گرم رو داره يكي عقده داشتن هواپيماي شخصي و ويلا تو قبرس و اروپا و …
    من
    شما رو در فهرست دوستانم قرار دادم
    اميدوارم اين كار
    عقده اي بازي نباشه !!!

  29. افیون Says:

    من می دونستم…کافیه تو بفهمی!

  30. آزاده Says:

    حالا عقده ی چی داریم؟؟؟؟

  31. سارا Says:

    آخ خ خ خ گفتي !

  32. شرکت نرم افزاری بیگ روبو Says:

    دوست عزیز سلام

    به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید» سایت در قالب وبلاگ » را ارائه نموده است.
    برای دریافت اطلاعات کاملتر و تصمیم گیری بهتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
    http://blog.bigrobo.com/
    و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

  33. آمیر Says:

    من چطور تا حالا وجود بلاگ شما رو دقت ننموده بودم؟!! فکر می کنم خبط کردم!
    گوشی سازی خوب سراغ نداری؟ این پورت کوفتی گوشیمو تا حالا دو دفعه دادم تعمیر. سه باره خراب شده. من میخوام جزو دسته ی دوم باشم! …حرفِ مردم! من عقده ای ها رو دوس دارم!

  34. pedar Says:

    zaid movafegh nistam…

  35. 1irani Says:

    مرسی این واضح ترین حقیقتی بود که تو این مدت شنیدم !!!

  36. هادی Says:

    اینجا نصف عقده ای اند ……نصف وحشی ……..

  37. هادی Says:

    فقط این یه دونه حرفتو باهات موافقم….

  38. bashir Says:

    واقعا» راست میگی …

  39. raha Says:

    salam
    man mesle shoma nistam ama khoshhalam ke ba shoma ashna shoda
    va dost daram bishtar bahaton ashna besham
    tanks

  40. ناصر Says:

    این دنیا می خواست کاری کنه که ما ایرانی ها کم بیاریم. بابا کم اوردیم. گه خوردیم. عقده ای شدیم. از دست خدا به کی پناه ببرم. سگ رید تو این زندگی. چرا نمی میریم از عقده نجات پیدا کنیم. تف به همه چیز

پاسخی بگذارید

