این دخترای …!!!

 

 دخترائی که تو خیابون کلاسورشون چسبیده به سینه شونه،

سرشون بالاس، و با یه اخمی راه میرن که انگار از همه دنیا طلبکارن،

دقیقا همون ج.ن.د.ه هائی هستن که سر کلاسشون تو دانشگاه با نگاه

 به د.و.د.و.ل پسر خوشگله کلاس،نیششون تا بنا گوش باز میشه.

31 پاسخ to “این دخترای …!!!”

  1. mychamber Says:

    استاد شما توجه را نمودید به این مسایل؟

  2. سالومه شایگان Says:

    میدونی؟باید می شدی مامور مفاسد. هرچه روسپی است را از 1 کیلو متری تشخیص میدی. تبارک الله!
    پیش نهاذ میکنم این کتاب رو هم برای تفنن مطالعه بفرمایید :http://www.iranianbook.org/

  3. MissMehri Says:

    آخیش خوب شد که من کلاسور ندارم و نه کلاس میرم !!!

    از کجا فهمیدی اومدم ورود پرس ؟

  4. Yekpooria Says:

    این یه مورد اشتباه کردی

  5. فرناز Says:

    خدا رو شکر ما کلاسور نمی بریم و چنان تو خیابون خجسته و با نیش باز راه می ریم که اگر گشت امین آباد!!( داریم اصلا؟؟) ببیندمون حتما سه سوت بستریمون می کنه :دی

    یعنی الان خیالم راحت باشه از خودم؟؟

  6. ماريونت Says:

    خدا رو شكر كه من ماريونتم !!!
    ماريونت در حقيقت يك عروسك خيمه شب بازي هست.
    عروسكي كه فقط بازي ميكنه
    يا بهتر بگم بازيش ميدن !!!! (توسط ماريونت گردان)

    البته ، ماريونتها كه اكثرا در خيابان شكلات ميخورند
    كيف كوله اي ميندازن
    و يك كم هم لق ميزنن
    به خصوص اگه نخاشون شل و ول باشه.
    سر كلاس درسشون هم به اونجاي ماريونتاي جنس مخالف نيگا نميكنن
    چون
    ماريونتاي male اصلا اونو ندارن !!!

  7. سرباز Says:

    به دقت نظرتان احسنت می گوییم. بسیارند چنین جنادی (جمع مکسر) که با اتوبوس مشی طریق می کنند و از حضرات BF ، کمتر از 206 نمی پذیرند و به امثال من و تو می گویند بچه بی تربیت!

  8. ترمه Says:

    BE SOZE PEDARE TAJROBE!!!

  9. سوگند می خورم Says:

    : ) )

  10. سوگند می خورم Says:

    حتما باید پسره خوشگل باشه که دختره از یه چیزیش بخنده نه؟؟!!! :دی

  11. Tram Says:

    شاید هم نباشن خب

  12. افیون Says:

    من تو کف این موندم که چرا پسرا در همه ی حالات نگاشون به ک… و ک.و.ن دختراست…….چه سر کلاس چه تو خیابون چه …!

  13. رضا عظیمی Says:

    پسر اگه من یه پادشاه بودم ، به خاطر گفتن این جمله یا مینی مال یا هر کوفتی که هست ، به وزنت طلا بت هدیه می دادم. جدی می گم. بعد فرماندار یکی از شهرهای تحت حکومتم می کردم ، 500 تا کنیز بت می دادم و 150 تا غلام (درباره نسبت تناسب اینا نپرس حالا) ..یه کاخ برات می ساختم و یه لشکر تا دندان مسلح برات آماده می کردم. جون تو اینکارارو می کردم ف فقط به خاطر همین مینی مال.

  14. راننده تاکسی Says:

    اونایی که تو خیابون کلاسور دستشون نمیگیرن و با آغوش باز راه میرن پس چی ؟ اونا هم باید کلاسور بخرن ؟

  15. MissMehri Says:

    نگفتی از کجا متوجه شدی که میخوام بیام ورود پرس ؟
    میشه بگی ؟
    تا جایی که من خوندم اینجا همه از سیاست می نویسن ! من هم که از سیاست متنفر ! موندم سر دوراهی … تو بگو چه کنم

  16. فائزه Says:

    روزگاره دیگه (!) . . .
    به شخصه کیف کوله می برم اکثرا کلاسورمم میذارم توش لبخندی به لب ؛سری به زیر…

  17. hard abusive Says:

    براووو!
    از اینها جنده تر خودشونن؛

  18. مملی Says:

    بابا
    بی خیال سخت نگیر دادشی

  19. xak Says:

    واقعا ؟

  20. beutifull Says:

    ببينيداقاي نه چندان محترم خانوما با اخم راه ميرن اقايون انقدر بي شخصيت بازي در مي يارن واي به حاله اينكه بخوان بخندن ..در ضمن ميشه24 ساعته اخم كنن؟

  21. mrkhalili Says:

    اااااا من پسر خوشگله کلاسم لطفا به من نگاه نکنیید

  22. nightmarish Says:

    vaghti un kelasaro chasbonde be sinehash chon ke sinehash kheili gondast khejalat mikeshe
    unjaye pesare kheili khande dar tare:D

  23. گلابتون Says:

    کلی گوئی آفت شعر است…………..

  24. فائزه Says:

    به جون شما نباشه بعد خوندن این پستت هر دختر کلاسور چسبون به سینه میبینم شک برم میداره کثیر (!)

  25. blacklife Says:

    دلت پره از این دخترا بدجور
    همه مطالبتو خوندم
    فقط داری می زنی
    یه چیزی هم بگو که یه کم شاد کنه ملتو!

  26. آمیر Says:

    تناقض عجیبیست…!! از آسمان ها تا زیرشکم!!

  27. فائزه Says:

    come back & write lazy boy

  28. shortcutways Says:

    جنده ها اين قدر پيشرفت كردند و پولدار شده اند كه ميرن دانشگاه؟ اخبار جديدي بود جناب!!
    جنده نيازي نداره تو كلاس درس به كسي نگاه كنه.. ميره واسه يه لقمه نون گوشه خيابون مي ايسته و در ازاي كارش هم پول مي گيره! اين از تعريف جنده!

    اگر كسي به پايين تنه ات نگاه كرد تو هم نگاه كن .. اين به اون در!
    اما اگر كسي در توهم قديسه بودن به سر مي برد (هر چند نمادهاي شما از نظر روانكاوي افتضاح بود)بيشتر از يك قديسه بهش احترم نذار ..ديگر چرا جنده ها را بدنام مي كني يا دخترهاي سر كلاس دانشگاه را؟؟؟؟؟
    نه قديسه اين قدر بد بود كه گفتي نه جنده ! اوني كه بد بود خشم و سنگر گرفتن يك مرد بود ..

  29. parissa Says:

    to kheili sar khoshi haaaaa

  30. yek fadakar Says:

    واقا در تعجب هستم که هیچ کسی جزء اون دختر های کلاسر به دست نبود . شاید بود و خواست خودش را حداقل توی این یه جا یه جور دیگه ای جا بزنه . وقتی کسیی نیست که بگه که : آره من کلاسور بدستم و این حرف ها راسته ، ناچارا من می گم . چون بالاخره یکی باید این فدا کاری را می کرد .من یک پسرم ولی می گم آره من همون دختر کلاسور به دستم .

  31. yek fadakar Says:

    برای من دعا کنید

پاسخی بگذارید

