میمیریم!

نقطه مرگ یه وبلاگ و وبلاگ نویس وقتیه که دیگه ،چشماش وذهنش

 هیچ چیزی واسه ایراد گرفتن  پیدا نکنه.

+ مدتیست به این مصیبت دچار شده ایم.

+مزیدی هم فیلتر شد.

34 پاسخ to “میمیریم!”

  1. آزاده Says:

    یعنی همیشه ایراد میگرفتی؟؟

  2. hard abusive Says:

    خب ، نیازی نیس حتما چیزی باشه که تو بش ایراد بگیری ، خودت یه مانع و مشکل بتراش و بشین ازش ایراد بگیر ؛ پیرزنیا باسه خودت

  3. فائزه Says:

    میشه مث آدم چیزای خوب نوشت!

  4. شکوفه Says:

    وبلاگنویسای غرغرو دیگه؟ ها؟

  5. اسپایدرمرد Says:

    همه جا گل و بلبل بشه
    ما وبلاگنویس ها همینجوری میشیم..!
    خدا احمدی نژاد رو واسمون نگه داره..!

  6. رضا عظیمی Says:

    بشین از بقیه وبلاگ نویس ها ایراد بگیر…. بیا از من ایراد بگیر… از خدامه.
    تا تو دنیا 6 میلیارد چلمنگ هنوز هست ما وبلاگ نویسا هیچ وقت بیکار نمی شیم.

  7. تراموا Says:

    فحش بده به جاش

  8. بیخن Says:

    خدایش……………بیامرزدش…………..

    ورود مرا به جمهتان؟؟ تبریک میگویی؟؟ (یعنی!! چه؟)

  9. yekpooria Says:

    و همین شد یه پست دیگه چی میخوای ؟

  10. فرناز Says:

    خوب می شی ایشالا

  11. MissMehri Says:

    آها !
    ..
    مینمال یعنی چی ؟

  12. nightmarish Says:

    pas fek konam cheshamto kheili radif shosti az bas ke joore digar mibini
    😀

  13. تـ ـا ر ... عـ ـنـ ـکـ ـبـ ـو ت Says:

    مشکل از چشم و ذهن شماست

    ان چیزی که در این دنیا زیاد است

    همین عیب و ایراد است

    که از سر و دیوار زمین فورا کرده

  14. تـ ـا ر ... عـ ـنـ ـکـ ـبـ ـو ت Says:

    اینکه از نشوته های شما در وبمان استفاده کرده ایم نارحتتان کرده؟

    منظورم قسمت سمت چپمان است(درباره وبلاگهایم)

    البته بگوییم که هم لینکتان کردیم و هم در پایین نوشته هاتان /

    ادرس شما را درج نمودیم…

    اگه ناراحت شدید بگویید دیگر انجامش ندهیم…

    نظر تایید نشود اگر میشود

  15. hiva Says:

    اين كه مشكلى نيست توى اين كشور هر چيز عادى رو كه ذكر كنى خودش يه جورايي بار منفى

    داره ،‌مثلآ بگو : امروز رفتم نون خريدم.

    خب حالا شروع كن بگو : آخ كه نونه سوخته بود مى گن از آردش هست از وقتى دولت آرد رو داره

    به لبنان صادر مى كنه اينجورى شده ،‌راستى تو صف كه بودم يه دختره همش داشت نگام مى

    كرد فكر كنم ….. بود.

    ديدى آقا جان همه چيز بار منفى داره.

  16. شعبده باز Says:

    یعنی هیچ ایرادی تو این جماعت پیدا نمیکنی؟
    جل الخالق….

  17. marionette Says:

    سلام
    خوب ایمان جون
    میخای من برات یه لیست بلند بالا از چیزایی که میشه بهشون ایراد گرفت
    تهیه کنم ؟
    در حال حاضر بنده دارم از همه چی ایراد میگیرم.
    تا توی این مود هستم میخوای برات یه کاری کنم.
    راستی
    پست من فاجعه بود تا این اندازه ؟؟؟

    از خودم نا امید شدم !

  18. سوگند می خورم Says:

    همیشه هم اینجوری نیست!
    بعضی وقتا هم آدم می بره از نوشتن…خسته می شه…شاید هم توی وب لاگش مزاحم زیاد می ره و می یاد…که اینا باعث می شه از نوشتن صرف نظر کنه…! فقط اونی نیست که گفتی!
    😦

  19. Bokonon Says:

    بیا مثل من به خودت گیر بده.دیگه اونقدام که بی نقص نیستی.ناسلامتی وبلاگ نویسی…خودش سر تا پا ایراده.

  20. گلابتون Says:

    ما نیز…. البته هنوز زنده ام، دارم می گردم یه غر جدید پیدا کنم!

  21. سالومه شایگان Says:

    و مرگ یک نظر-دهنده وقتی ست که ببیند درباره کلمه کلمه پست موردِنظر پاسخی گذاشته اند.

  22. mychamber Says:

    الان یک احمق‌هایی میمیرن اگه بفهمی از مردن پشیمون میشی!!!!!!

  23. رضا Says:

    شما را به دهمین سالگرد مرگ عزیز دلمان دعوت می کنیم

  24. افیون Says:

    مردی؟

  25. خرمگس Says:

    خوب از این به بعد خاطره بنویس! یا از عشقت بگو!! 🙂

  26. تـ ـا ر ... عـ ـنـ ـکـ ـبـ ـو ت Says:

    اقا خودتو به کوچه علی چپ نزن…

    ناراحتی بگو…

    چون من ادم بشو نیستم و بکارام ادامه میدم…

    اگه بگی نه من این کارو نمیکنم…

    اما اینکه من کردم یعنی اینکه شما بسیار زیبا مینویسی و من خواستم از نوشتهات نهایت استفاده رو بکنم…

    بده؟

    نه بده؟

    تازه خوانندگان محترم بنده از جریان کارم خبر دارند…

  27. xak Says:

    ای بابا نمیریم یه وقت

  28. Aunt Mary Says:

    برا چشما که من یه جف عینک اضاف دارم، خواستی در خدمتم! اما واقعنی نمیدونم!!!! نری ها!

  29. 0098 Says:

    great

  30. 0098 Says:

    آفرین

  31. MissMehri Says:

    ایا زنده ای ؟

  32. ایدا Says:

    عزیزم برو جلو اینه اینم سوژه دیگه چی میخوای

  33. س Says:

    دقیقا همینطوره

  34. پوتین Says:

    من که نفهمیدم . اما آمدم و خواندم و عرض ادب و اینا

پاسخی بگذارید

