آزار ابنه!!!

یکی از وقتهائیکه شیطان حضور بهم می رساند،وقتی است که مردی میخواهد با

زوجه اش نزدیکی کند.اگر بسم الله نگفت شیطان هم با او دخول می کند.

آنوقت نطفه،هم از پدر است هم از شیطان.وقتی هم طفل بدنیا می آید

 شیطان حاضر است وانگشتش را میرساند به ماتحت آن فرزند.

فرمایش امام جعفر صادق است،ازخود نمی گویم.

می آید انگشتش را به مقعد آن بچه فرو می کند،آنوقت که بزرگتر شد اثرش

 این است که بچه،ابنه ای می شود.واگر هم دختر بود هنگامیکه بزرگ شد،

فاحشه می شود و هر شب را در خانه کسی سپری می کند.

 

 +اگه فکر کردی من این ک.س شعرا رو من از خودم در آوردم سخت در اشتباهی.

اینها بر گرفته از کتاب «کتاب انسان«!!!،تالیف ملا اسماعیل سبزواریه.

+و اینگونه است که ما همچنان ک.ی.ر خود را حواله اسلام و تعلیماتش می کنیم.

31 پاسخ to “آزار ابنه!!!”

  1. auntymary Says:

    man asan hargez fekreho nemikardam ke momkene hamchin harfayi bashe o neveshte shode bashe….!

  2. Yekpooria Says:

    نکن آقا سنگ میشی

  3. شبستان Says:

    تکراریه داداش! ما اینا رو تو مدارسمون بهمون یاد میدن!

  4. ::parvardegar:: Says:

    jaye fekr dasht

  5. زبل‌خان Says:

    حالا یه بسم الله گفتن که کاری نداره!

  6. hard abusive Says:

    کیرم دهن ملا اسماعیل سبزواری ؛ دلیل نمیشه به خاطر ک.س شرهای یه سری ملا اسلام را زیر سوال ببری برادر!
    + پس این دلیل علمی ِ کونی بودن ملاها و جنده بودن زناشونه!

  7. ارنستو Says:

    ینی چی؟ من نفهمیدم
    ینی الان انگشته شیطان تو کونه منه؟
    درد داره که
    من چرا چیی حس نمیکنم
    ینی واسه همینه من اینقد گشادم؟
    جریان چیه؟
    ولی خوب اگه امام صادق گفته حتمن راسته دیگه
    پوری راس میگه به اسلام گیر نده سنگ میشی
    انگشت شیطان؟تو کونه من؟ جل الخالق

  8. سالومه شایگان Says:

    در بلاگ یکی از دوستان این مطلب رو دیدم.اما او از روی ایمان نوشته بود آن را و وقتی محکومش کردیم به دفاع از این نظریه پرداخت.
    امیدوارم حواله تان به موقع به مقصد برسد!

  9. diss_ignotis Says:

    یعنی صراحتن گفته انگشت می کنه تو ماتحت بچه؟؟
    به نظرت بابای من یادشه سر من بسم الله گفته یا نه ؟ بد رفتم تو فکر !!

  10. dancer Says:

    man raftam saramo bekobam be divar

  11. تراموا Says:

    حالا هرکی هر حرفی زد تو که نباید به روش بیاری و اعضای بدن نام ببری آخه

  12. mychamber Says:

    آقا مال ما جای دیگه حواله شده میشه از طرف ما یک بار دیگه حواله کنی؟ فقط دو قبضه کن حتماً به مقصد برسه

  13. سیگاری Says:

    ببینم، موقع حواله کردن بسم ا… گفتی؟!

  14. افیون Says:

    آفرین!

  15. افیون Says:

    شما رو یا مارو یا اونارو؟

  16. Saghariii Says:

    Man Ino Ye Ja Dige Khoondam … Vaghean … Shere ..

  17. بیخن Says:

    لطفا کمی اونطرف تر… جا واسه ک…ر ما هم بگذارید……..

  18. horizon Says:

    شما هر چه می کنید نیکو می کنید که ما نیز اگر داشتیم همان میکردیم که شما می کنید !

  19. mahak Says:

    خب ما از اونایی که شما حواله کردین نداریم ؛ ولی خب تو روحش که می تونیم بگیم …

  20. آزاده Says:

    عجب!

  21. شعبده باز Says:

    خیلی وحشتناک بود
    این شیطون هم چه کارا که نمیکنه

  22. علی Says:

    سلام
    حالا گفتیم چه کشفی کردی ؟ قبلا هم این رو شنیده بودیم .
    پسر جان این کتاب سندیت نداره از هر عالمی می خوای بپرس .

  23. مش مندلي Says:

    باز هم خوبه شيطونه انگشت مي‌كنه. اگه بنا بود ك . ي . ر خودشو تو فلان جاي همه ما كه بي بسم … آماده‌ايم مي‌كردي ديگه حروم زاده هم مي‌شديم. از بلندي انداختن يا چپ و راست را قطع كردن ديگه حق مسلم ما بود. خوشگلا بايد برقصند!

  24. (NaGhMeh) Says:

    عجب فرمایشاتی

  25. میلاد Says:

    این ها یه مشت کس و شهر است که این ملا ها میگویند واگر هم بر فرض محال واقعیت داشته باشد خود این ملا ها شامل این مطلب میشوند .همان طور خود انها در حوزه علمیه این کار ها را میکنند و این مرض را میگیرند

  26. شيطان Says:

    سلام به همه
    من شيطان رجيم هستم و اين مطلب رو صد درصد تصديق ميكنم
    آقايون ما انگشت كم آورديم اگه كسي مايل به همكاريه رزومه خود را همراه با يك عكس از انگشتان دست و پا براي ما فكس كنه.
    شش انگشتي ها در اولويت هستند

  27. سعید Says:

    من کاری به دین و این حرفا ندارم هر آدمی باید از وجدانش پیروی کنه . اما با این خرافه هاست که این ملاهای مغز تخمی درست میکنن یه دین خراب میشه واقعا اگر یه مسیحی اینارو بشنوه اینقدر میخنده که اشکش در بیاد اما حقیقتا من متاثر میشم چون خودمم مجبورم با این اراجیف زندگی کنم

  28. hamed Says:

    vaghan khak bar saret baon afkaret,baiad to ahmagho baon afkaret dar zad harom zade shashiadam to on sheitano khodaye to ahmaghe gomrah .kesafate monharef,amsale shoma ash ghala 1400 sale hadise jaali misazid,to kesafat az yazid o shemr fased tarid.

  29. جیگیلویم Says:

    خوب خودتون میگید فلان کس از فلان کس نقل کرده
    چه ربطی به دین و اسلام داره
    اگه می خواهید در دین تحقیق کنید برید کتاب با ارزش تحقیق کنید اینا ک س و شعر هستندشما هم که دنبال این چیزا هستید ک س خول تشریف دارید

  30. علي Says:

    من از امروز اسلام را كنار خواهم گذاشت به شرطي كه شما راه بهتري براي زندگي به من نشان دهيد.اسلام بالاتر از اين خزعبلات است.از طرف ديگر شما اسلام را نقد نميكني و تنها به ان توهين مي كني.من با افرادي دوستم كه به خدا معتقد نيستند , با اين وجود به نظر انها احترام ميگذارم و هيچوقت درباره ي اعتقاداتشان جوري حرف نميزنم كه احساس بي احترامي كنند.در مورد اسلام هم بهترين منبع خواندن و تفكر ازاد و بدون پيش داوري قران است.

  31. No rabt Says:

    ملاهاي شيعه از قديم همين اراجيفو ميكفتن تا الآن و آينده هم همينه؛من كه از بجكي از كيش تشيع بيزار بودم؛حالا هر ملا ميرزايي خوزعبله ميكه بكه

پاسخی بگذارید

