اگه یه روز…

اگه یه روز اندی یه موزیک ویدئو زد که توش پر از دختر نبود

اگه یه روز احمدی نژاد چرت و پرت نگفت

اگه یه روز کامران نجف زاده واسه 20:30 گزارش های آبکی تهیه نکرد

اگه یه روز فاطمه رجبی دیگه به زمین و زمان بد وبیراه نگفت

اگه یه روز صدا وسیما درباره معضلات آمریکا در عراق خبرسازی نکرد

 

مطمئنا اون روز کسل کننده ای خواهد بود.

14 پاسخ to “اگه یه روز…”

  1. lostseason Says:

    اگه …

  2. ژوليان Says:

    شايد هم
    از نشانه هاي آخرالزمان باشد!

  3. اسپایدرمرد Says:

    اونوقت میتونی این تصور رو کنی که یه روز کامل خواب دیدی!

  4. تراموا Says:

    بعد میریم شعر عاشقانه می‌خونیم

  5. زبل‌خان Says:

    …ی نوم تو توو گوش من صدا کنه/دوباره باز غمت بیاد که منو مبتلا کنه
    الخ

  6. پلنگ صورتی Says:

    به این خاطر که سلیقۀ ما با این خزعبلات عجین شده و الفت گرفته.
    ای عجب دلتان بنگرفت و نشد جانتان ملول/زین هواهای عفن وین آبهای ناگوار؟!

  7. diisignotis Says:

    اصن اون روز برا من یکی با روزای دیگه فرقی نمی کنه D:

  8. horizon Says:

    اگه 4 مورد آخر اتفاق بیفته مطمئنا ً اون روز حدس من اینه که انقـ ـلاب شده !

  9. opiums Says:

    ولی باور کن من اون روزو بیشتر دوست دارم!

  10. FAnCy FrEe Says:

    حالا يه روز بيشتر نميشه؟ به غير از مورد اول

  11. :: My View :: Says:

    عادت نداري ! :دي

  12. هادی Says:

    آقا کلن کسل کننده بشه بهتره

  13. باکره Says:

    مینیمال!!!!!!!!!!!!!

    اسمت قشنگه ولی چه ربطی داره به………………

    حال کردم با این پست

    راستی من تو لینکات نیستم.چرا؟(من عصبانیم)

  14. باکره Says:

    راستی نطق تقریبا جدید جناب رییس جمهور:
    چرت میگویند…..شعر میگویند.بچه دار شوید هی هی .ما باید زیاد شویم تا در مقابل دشمنان اسلام پیروز شویم

    ای خدا این بشر….(حیف که من اوین دوس ندارم:d)

پاسخی بگذارید

