بابا با کلاس!

نمی دانم چرا احساس با کلاس بودن می کنید وقتی اسم

دانشگاهتان را KNTU ،اسم محل کارتان را iocc،اسم رشته

تحصیلیتان را IT یا MBA می نویسید.

 +دسته جدید دزدیده شده از وبلاگ «یک پوریا«

11 پاسخ to “بابا با کلاس!”

  1. چشم غمگین Says:

    من تا به حال همچین حسی رو با این معیار ها تجربه نکردم 😦

  2. Pooria Says:

    چی شد نفهمیدم

  3. unliner Says:

    + نمیخواستم ریا بشه،ولی منم تو KUQ درس میخونم!
    + تشکر بابت لینک،منم به شما لینک دادم .

  4. tookaa Says:

    تازشم «ر» و «ل» شو یه جوری می گه انگار بچه ناف جردنه ..!

  5. سالومه شایگان Says:

    ما هم همیشه آخر هفته میریم M.J.SH
    +مسجد جامع شهدا

  6. عليرضا Says:

    منم a i u درس ميخونم همون دانشگاه آزاد مزخرف خودمونو ميگم!!

  7. سامان Says:

    بیخود به چشمهای من زل نزن ، بیخود با بدن برهنه ام بازی نکن ، امشب با تو همبستر نمیشوم ، حتی اگر از شدت هوس و شهوت در آستانه انفجار قرار بگیری .
    گاهی . . .
    .
    .
    .
    منتظر حضورت هستم دوست وبلاگی.

  8. horizon Says:

    WC مثلا ً

  9. Mohammadreza Says:

    بزار خوش باشن جماعت!

  10. مجتبی Says:

    سلام
    و خسته نباشید

    وب سایت جالبی بود از این به بعد بیشتر میام بهت سر میزنم

    من دانشجوی فناوری اطلاعات هستم(it) واسه کلاس هم نمیگم واقعا هستم

    وکرمان زندگی میکنم

    در ضمن دارم یه سایت طراحی میکنم که اول آبان به اینترنت آپلودش کنم
    دوست دارم از چند نفر که تو سایتشون تو اینترنت بوده راهنمایی بگیرم
    وبگین چی تو سایت بهتره که بذارم

    مرسی منتظر ایمیلتون هستم

  11. daneshjoye IT dar KNTU Says:

    neveshtane KNTU kheyli rahat tar az khaje nasiroddine toosi universityie! (az dide behine boodan)
    baraye ITiam haminjori
    hadeaghal KNTU daneshgah dolatio yekkam bakelase onayi ke vase daneshgahe gheyre entefayi acronym minvisan zede halan

پاسخی بگذارید

