تعارفات مرسومه!

بچه که بودم وقتی یکی به یکی دیگه میگفت :سلام برسونین

بعد اون یکی بر میگشت میگفت : بزرگیتونو میرسونم

فکر میکردم که منظور طرف دوم اینه که بچه بزرگ طرف اولو

میرسونه خونشون(به نشونه احترام مثلا).

19 پاسخ to “تعارفات مرسومه!”

  1. زبل‌خان Says:

    بچه بودی خوب

  2. سروش Says:

    خالی نبند

  3. mychamber Says:

    خنگ

  4. افیون Says:

    فک نمی کنی زیادی خنگ بودی؟

  5. سالومه شایگان Says:

    بعید هم نیست همچین رسمی قبلنا بوده باشه. البته میشه برداشت های بد ِ دیگه ای هم کرد!!!!

  6. aribaba Says:

    bache ke boodi zehne baztari dashti nesbat be alan

  7. احسان Says:

    من که الان بزرگ هم شدم تا همین الان فکر میکردم میگن بزرگیتون رو میرسونید!حالا واقعا بزرگییتون رو میرسونم هست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. ژوليان Says:

    :)) چه خنده دار بودي بچه بوديا

  9. دونفر Says:

    نمیرسونه خونشون، میبره خونشون اونم نه به نشونه احترام

  10. aribaba Says:

    age baraye baezi az postat onvan nazari behtare

  11. ماريونت Says:

    سلام ايمان جون
    من اينجام !!!!

    بعد از دو ماه و نيم
    به زودي وبلاگ بلاگ فاك و ورد پرسم
    آپ ميشه …

  12. سامان Says:

    بچه که بودم . . .
    بچه که بودم . . .
    بچه ها خیلی زود سر اصل مطلب می روند . . .

  13. سامان Says:

    از پنجره بیرون را نگاه می کنم ،

    اتفاقی روی داده است . . .

  14. barayeto Says:

    می نیمال هات رو خوندم.خوب بود.خیلی خوب بود.یه توصیه: به زور مینیمال ننویس. چون کارت خیلی خوبه بعضی هاش و بعضی هاش در حد اس ام اس شده.انگار که باید یه چیزی می نوشتی.می بخشی ها.من کارمه نمی تونم مثل ادم کامنت بذارم برم.گفتم حیفه!!!!

  15. آزاد Says:

    آن زمان کوچکی و بزرگی بود حلا اما همه چیز عوض شده بدون اینکه چیزی تغییر کند. تغییر بدون عوض شدن بیماری عصر کشورهای جهان سوم است.

  16. pedar Says:

    khande am gereft…!!!

  17. رضا Says:

    بچه نادون

    به قول پسر کوچولو برادرم نانون

  18. نیکا Says:

    :)) دیوونه

  19. فاطمه Says:

    من هم بچه بودم يه بنده خدايي بود كه خيلي سياه بود يعني سبزه تند بود. اسمش هم سكينه بود. بهش ميگفتن سِد سيكينه (به لحجه شمالي)
    و منظورشان اين بود كه سيد سكينه يا همون سكينه سادات
    خلاصه ما فكر ميكرديم به اين ميگن سيه سكينه يعني سكينه سياه
    يه بار رفتم بهش گفتم سياه سكينه خانم سلام و …

پاسخی بگذارید

