فریدون مقدم!

منتقدین نظرات خود را در مورد آخرین ساخته های

 فریدون جیرانی وسیروس مقدم این چنین اعلام کردند :

-این دوتا کارگردان مثلا محترم،با کارهای اخیرشون

در تلویزیون،ثابت کردن که وقتی پای پول در میون باشه،

حاضرن با ک و ن برهنه هم جلوی دوربین برقصن،

چه برسه به ساختن یه همچین ک س شعرائی.

[در صحنه بعدی ما فریدون و سیروس رو با هم

و با ک و ن برهنه در حال رقص می بینیم]

16 پاسخ to “فریدون مقدم!”

  1. آرش Says:

    آخ گفتي …. اين تا الان تو حلق من مونده بود

  2. همفری بوگارت Says:

    غیر اون کارای دیگه ای هم میکنند بابا .
    دقیقهای 600 700هزار تومن واسه همن ……. کم نیست

  3. جابر Says:

    سلام
    اینها حاضرن برای پول …. هم بدن

  4. علی Says:

    احسنت

  5. Julian Says:

    :)) چقدر خنديدم با اين پست! مرسي

  6. زن سان Says:

    ولی خوبه ها!من هر وقت شکمم کار نمی کنه مرگ تدزیجی یک پدر سگ نیگا می کنم. در جا جواب می ده لاکردار!

  7. hard abusive Says:

    ارزش ندارن بلاگت رو به اسم کثیفشون آلوده کنی حتا

  8. علیرضا Says:

    سیروس مقدم برای پول هر گهی میخوره
    اما فریدون جیرانی فرق میکنه! برای گرفتن مجوز اکران فیلمهاش…

  9. محمد Says:

    حقیقتی است. حالم به هم خورده این چند وقته.

  10. saye Says:

    khoosheman amad :))

  11. امید Says:

    با سلام و عرض خسته نباشید و ضمن قبولی طاعات وعبادات من شما را با نام مینی مال های من در سایتم http://www.bia2funny.ir لینک کردم و از شما این خواهش را دارم لطف من را در سایتتون با
    عنوان (( برترین وبهترین سایت ایرانیان )) و به این لینک
    http://www.taklenz.com
    پیوند دهید.! thanks ya ali madad

  12. سامان Says:

    یه کم تند میری فکر می کنم . . .
    این ویژگی که گفتی مال یه سری کارگردان آشغالی دیگه اس که البته تو کشور کم نیستن .

  13. سامان Says:

    یاد لحظاتی افتادم که خدا ، می زنه به سرش
    که نقاشی کنه ، عین بچه ها میشه ، دوست
    داره با رنگ بازی کنه ، قلم موش رو بر میداره و
    شروع می کنه . . .
    این بچه شدن خدا رو دوست دارم .
    آپم .

  14. مسیح بر کوه زیتون Says:

    از اون فکرا بود.

  15. آرش Says:

    پس از سکانس رقص، مراسمی توسط کانون مدافعان حقوق بشر در هتلی در ترکیه برگزار شده و از آزادی انتشار دری وری در صدا و سیمای محترم جمهوری اسلامی تقدیر و تشکر می شود.

  16. بانو Says:

    منظورتون کدوم سریاله و یا فیلمه؟

پاسخی بگذارید

