تعارفی!

[در حالیکه دستش را روی آلتش گذاشته است

با لحنی صمیمانه میگوید]

-اِ اِ اِ اِ !!!شما کجا اینجا کجا؟؟؟

11 پاسخ to “تعارفی!”

  1. آرمان Says:

    😀

  2. فرشاد Says:

    بزار فکر کنم این کسی که دستش رو روی آلتش گذاشته خانومه!
    صمیمانه استقبال می کنم!

  3. omid Says:

    با سلام و عرض خسته نباشید و ضمن قبولی طاعات وعبادات من شما را با نام مینی مال های من در سایتهایم http://www.myi24.comوwww.bia2funny.ir لینک کردم و از شما این خواهش را دارم لطف فقط این سایت من را در سایتتون با عنوان (( برترین وبهترین سایت ایرانیان )) و به این لینک
    http://www.taklenz.com
    پیوند دهید.! از تون خواهش میکنم با تشکر یا علی مدد خواهشا لینک کنید میدونم سایتم قابل مقایسه با شما نیست ولی منم باید از یک جایی شروع کنم افتخار بدید خواهشا

  4. badahwazi Says:

    جالب مينويسي با اجازه پيوندت دادم تو وبلاگم

  5. hafez Says:

    bah bah

  6. میلاد Says:

    بی تعارف
    خیلی…
    باحال گفتی

  7. فرانک Says:

    خیلی با مزه بود کلی خنیدم لینکت میکنم خیلی بانمکی

  8. Julian Says:

    طرف زن بوده؟!! :دی

  9. هایپر Says:

    آآآآآی آآآآآی

  10. hard abusive Says:

    نمای داخلی – خانه ی یکی از اقوام در قزوین

  11. آرش Says:

    قربون شما، ما از آقامون اجازه گرفتیم که یه کم لاستیک هامونو باد کنیم؛ اجازه ست یه تلمبه ای بزنیم؟

پاسخی بگذارید

