عاشق و معشوق!

تو مرا دوست داری و به قول خودت برای من

میمیری،چون میدانی من فقط تنها کسی هستم که

چرندیاتی را که میگوئی باور میکنم.

6 پاسخ to “عاشق و معشوق!”

  1. گلابتون Says:

    تو هم که باور نکردی بابا!

  2. ناردونه Says:

    حالا چرا منت؟

  3. تراموا Says:

    اصن رابطه‌تون فیثاغورثیه!

  4. weblogchi Says:

    با سلام
    از شما دعوت میکنم در پروژه ی مشترک بچه های وبلاگستان همکاری کنید.ما برای حضور بزرگان در رادیو وبلاگستان دعوتنامه نمی فرستیم , بلکه با کمال میل درخواست میکنیم.
    حضور شما با انبوه تجربه هایی که تا بحال کسب کرده اید باعث تسریع پیشرفت پروژه ی رادیو وبلاگستان خواهد شد.
    با سپاس
    http://WWW.RADIOWEBLOGESTAN.WORDPRESS.COM

  5. سعید Says:

    خوب ایراد بخاطره اینکه دنبال دلیل هستی

  6. hafez Says:

    ehem
    hamono ham bazi vaghta khodetam nadariva!

پاسخی بگذارید

