احمق بودم دیگه!

چقدر به دخترائی که منو دوس داشتن محل سگ نذاشتم،

چون من دنبال عشق واقعی خودم بودم و، غافل از اینکه

به چه راحتی میتونم ترتیب همشونو بدم.

13 پاسخ to “احمق بودم دیگه!”

  1. Black Droplet Says:

    این پستت رو سر لوحه ی روابط آیندم قرار میدم! همین الان، این روزا، درگیر همین مساله هستم.

  2. Necromancy Says:

    می گم اگه زحمتی نیست برات ترتیب منو نده لطفا!

  3. alfred Says:

    هــی بابا

  4. حسین جعفریان Says:

    harfe hesab javab nadare:)

  5. ناردونه Says:

    جلو ضررو بگیر

  6. reihaneh Says:

    چه خوش خیال! اونا فقط دوست داشتن بیچاره ها!

  7. modir Says:

    احمق بودی دیگه

  8. قطره باران Says:

    واااااه مطمئنی دوستت داشتن؟

  9. ویارهای پسری آبستن Says:

    مطمئنی بعد از برقراری ارتباط , تو ترتیبشون رو می دادی و نه اونها؟

    مطمئنی دیگه؟

  10. baran Says:

    che ahmaghane dostet dashtan

  11. sana Says:

    😀

  12. سعيد! Says:

    ههههه…

  13. sabzi Says:

    tartibe oonayee ham ke khodet doost dario bede ghabl az inke be eshtebahet pey bebari

پاسخی بگذارید

