فاعل و مفعول

– نباید رابطه ما  اینجوری میشد؟

-چه جوری؟

-اینجوری که قرار بود من تو رو بگام ولی تو منو گا ئیدی.

19 پاسخ to “فاعل و مفعول”

  1. parisaa Says:

    همیشه قرار نیست! اما یه جورایی میشه….!

  2. زبل‌خان Says:

    بهترین پستت بود این

  3. سهيل Says:

    فاعل و مفعول ديگه مهم نيست هدف فعله

  4. ppsama Says:

    نیتت بد بوده عزیزم. من فقط از خودم دفاع کردم.

  5. Soshyans Says:

    قضیه همون یه مثبت منفیه است! :))

  6. pashmoddin Says:

    زندگی تشکیل شده از 4 تا ریسک!

  7. Holy Killer Says:

    خدا بود. هم دردم گرفت هم خندم.

    نمیدونم چرا مال منم همیشه همینه.ماشلا الان دیگه همشونم واسه خودشون مردیت. یا خودشون … یا با دیلدویی چیزی. یا هم اینکه با گ… دهان مبارک مشت محکمی میزنن تو … ادم که یادش نره. بیایید یه فکر اساسی کنیم.

  8. كودكش Says:

    در تاييد حرفاي سهيل عزيز،يه شخص متعهد ميگه:من سكس رو دوست دارم، گرفتن يا دادن مهم نيست…
    عزيزم آپ كردم،قدم رنجه كن

  9. نیمه شب Says:

    همیشه شعبون یک بارم رمضون!!!:دی

    راستی یک وقت نیایی طرفای ما فکر کنم شقاقولوس میگیری

  10. كودكش Says:

    آقا يه پست بذار پس،معطليماااااااااا
    حاجي آپيدم،تشريف بيار

  11. ناردونه Says:

    من و تو نداره که

  12. علي Says:

    قبلا مي گفتيم: كرديم، كرديد، شد، حالا بايد بگيم كردنمون، مي كنيدمون، مي شيم! سخت نگير كه هركي احساس برافراشتگي مي كنه كجا بهتر از اونجاي ما!؟ قديما يه ديوارايي مي ساختن كه مال هركي كوتاه تر بود مي كردن توش، حالا ما كه كلا ديوار هم نداريم!

  13. rrminimalz Says:

    زمونه خیلی نامرد شده …

  14. پدر Says:

    عالی بود…

  15. amiramir Says:

    سلام ما که گی هستیم از ترس ابرو و خودمون نه میتونیم فاعل باشیم نه مفعول یعنی کسشو پیدا نمیکنیم

  16. amiramir Says:

    کسشو منظور ادمش هست نه چیز دیگه gayboytanha27@

  17. محمد Says:

    سلام به غیر از فاعل ها من خیلی دوست دارم با بقیه سکس تلفنی یا سکس چت داشته باشم یا حداقل با هم صحبت کنیمsarakara60@yahoo.com

  18. 63 Says:

    afarin

  19. نیکا Says:

    panah bar khoda che khabare to in comment doony?

پاسخی بگذارید

