مورد عجیب یاهو360!

با اینکه مدتی از اومدن فیلم  «مورد عجیب بنجامین باتن«به بازار

ایران میگذره،در عجبم که چرا هیچ کدوم از دخترای 360،اونو هنوز

به عنوان فیلم مورد علاقه خودشون معرفی نکردن.

14 پاسخ to “مورد عجیب یاهو360!”

  1. Holy Killer Says:

    ایشالا یکشون که بزاره بقیه هم میزارن. دقت کرده باشی لیستاشون اکثرا از رو هم کپی پیست شده!

  2. yaleh Says:

    ajab!

  3. كودكش Says:

    نشاشيده شب درازه…صبر كن دوروز ديگه عاشقش كه ميشن هيييچ فورا بهش پيشنهاد سكس هم ميدن
    حاجي،آپيدم

  4. سهيل Says:

    این مورد عجیبه!

  5. حسینی مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق" Says:

    سلام
    خداقوت دوست عزیز
    خسته نباشی
    انشاءالله همیشه وبت پروپیمون باشه
    لطفابه وبلاگ منم یه سری بزن
    من کلکسیونی دارم که بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان روگردآوری کردم
    منتظرحضورت هستم
    یاعلی

  6. m4ndm Says:

    چرا ؟

  7. پریسان Says:

    سلام …
    پست هاتو خوندم … لذت هم بردم …
    ولی من فکر کنم هنوز یه کم دیگه جا داری تا مینیمالیست بشی … نه مگه ؟

  8. rrminimalz Says:

    یاهو خراب شده

  9. سارا Says:

    شما پسرای ایرونی فکر می کنین مسخره کردن دخترا خیلی باحاله آره؟ خودتون سر تا پا مسخره این!!!! بی مزه!!!

  10. Mike Says:

    Just passing by.Btw, your website have great content!

    _________________________________
    Making Money $150 An Hour

  11. sarbaz Says:

    مرزتان پرگهر تر باد! البته با حضور همیشه در صحنه

  12. bizz Says:

    احتمالا بخاطر اینه که شونصد تا اسکار نامزد شد و خودشو ضایع کرد

  13. محمدرضا Says:

    تو چقدر بیکاری که میری پیچ 360 دخترا رو می بینی حتما هی رفرش هم می کنی!

  14. spv Says:

    خفه کار کن. به نظر من اون فیلم حرف نداشت چون آخرش پسره مرد و زنه راحت شد.

پاسخی بگذارید

