تفریحات وبلاگی!

کارش این شده بود که به سراغ وبلاگای مختلف بره و

دنبال لینک وبلاگ خودش تو وبلاگ اونا بگرده،اگه بود

که اونا رو متقابلا لینک میکرد،اگه نه هم که صفحه رو

 می بست و می رفت سراغ وبلاگ بعدی.

8 پاسخ to “تفریحات وبلاگی!”

  1. rrminimalz Says:

    «وبلاگ قشنگی داری, برحسب اتفاق تمایل به تبادل لینک هم داری ؟»
    از این کارا هم می کرد ؟

  2. سجاد حقیقت Says:

    فوق العاده بود تا ته مطالبت را خواندم
    ملت همیشه در صحنخ فوق العاده بود
    در ضم کارم این نیست که به دنبال لینکم بگردم کارم این است که با افتخار بگویم دنبال لینک نگرد من وبلاگت را به لینکستان همراوی نشریه تخصصی داستان اضافه کردم چون واقعا وبلاگت را پندیدم
    مدتهاست که ما بین وبلاگها می گردم و برای لینکستانمان گلچین می کنم واقعا مطالبت خواندنی است
    منتظر نقدهایم هم باش چون خودم عاضق مینی مال هستم
    در ضمن اگر دوست داشتی ما را هم لینک کن نکردی هم مهم نیست به هر حال من یکی باز هم به وبلاگت میام

  3. زنبور عسل Says:

    ببین باور کن تا حالا اینقدر از خوندن هیچ نوشته ای کیفور نشده بودم که از نوشته بنزین لیتری 400 .
    واقعا یک ربع می خندیدم
    به وبلاگ ما هم سر بزن

  4. كودكش Says:

    تازه 4تا فحش خوار و مادرم به طرف ميداد
    آپيدم

  5. کچلچه Says:

    تفریح سالمی است ..
    می توانیم آنرا در جامعه گسترش دهیم ..

  6. Holy Killer Says:

    تا باشه از این تفریحات سالم

    از تو 360 گشتن و «وینک» گذاشتن که بهتره!

  7. كودكش Says:

    سلام حاجي،آپيدم
    قدم رنجه

  8. محمدرضا Says:

    خودتو می گی؟

پاسخی بگذارید

