پیش بینی

آقا من از الان گفته باشم،که وقتی زلیخا به خواست

خدا جوون میشه محاله حجابش دیگه مثل قبل باشه ها،

فقط جوون میشه اما با همون حجاب دوران فلاکت و بدبختیش.

 

+اینو گفتم واسه جماعت تو کف مونده رابطه زلیخا و یوزارسیف!

7 پاسخ to “پیش بینی”

  1. كودكش Says:

    حجاب داشته باشه و نداشته باشه چيش به ما ميماسه؟
    كوفتش شه اين مرتيكه يوزارسيف،منم خدا وكيلي اگه يه همچين … تروتازه اي بم ميدادن حتي اگه تو گوني هم بود اهميت نميدادم

  2. Holy Killer Says:

    ه قانونی هس میگه
    Cover The Face Fu.ck The Base
    یوزاسیف باید از این پیروی کنه.

    بعدشم اون چیزی که همه تنوع آدمه نه زیبایی. چه جوری میشه اینا از هم خسته نمیشن

    فک کنم به آی کیو مربوطه

  3. سهيل Says:

    مگه به خواست خدا جوون میشه؟
    من فکر میکردم به خواست یوزارسیف جوون میشه
    خدا کنه وقتی جوون شه نقششو یه بازیگر هالیوودی بازی کنه :دی

  4. احساس چگونگی مزمن Says:

    همینطوری ممباب جالبی و شباهتش
    http://chronicfeelingofhow.blogspot.com/2008/12/blog-post.html

  5. sara Says:

    مگه شما یوزاریف نگاه میکنین؟؟؟؟؟:-O واقعا که!!! who cares about this shit?

  6. sara Says:

    یوزارسیف*

  7. بهترین عکسها Says:

    من می خواه با شما تبادل لینک کنم اگه شما هم خواستید لطفا لینک ما رو با نام بهتربن عکسها بزترید بعد به ما بگید تا شما رو لینک کنیم

پاسخی بگذارید

