سوژه جدید

خب مینیمال نویسای عزیز وقتشه که از سال 88 و گاو بکشیم بیرون و گیر بدیم

به موضوع شعار امسال.

موفق باشین

11 پاسخ to “سوژه جدید”

  1. میعادرلجن Says:

    به همین مناسب دعوت می شود از شما که پست چهارصد و هفتاد و پنجم بنده را بخوانید.

  2. گیلاس Says:

    دقیقا منم داشتم به همین فکر می کردم که چه جوری از دل این شعار یه مینیمال بکشم بیرون و چون بعدش حدس زدم که همه می خوان اینکارو بکنن منصرف شدم !!!

  3. ششکوفسکی Says:

    کاملا بجا و بموقع.

  4. آزاده Says:

    من آخرش نفهمیدم مینی مال چیه؟ شعار سال جدید چیه؟ اصلن شعار قبلیه چی بود ؟ ها؟

  5. سایت تخصص دانلود موبایل Says:

    با سلام

    مدیریت سایت تخصصی دانلود موبایل هستم لینک وب پر بار شما رو در قسمت دوستان سایت قرار دادم لطفا شما هم برای حمایت از ما لینک ما را قرار دهید با تشکر

    حمید

  6. Holy Killer Says:

    :))))) دوست دارم .

  7. Saman Says:

    اتل متل توتوله،
    گاو حسن چه جوره،
    نه شیر داره نه پستون،
    شیرشو ( یا شایدم گاوشو ) بردن هندسون…
    راستی تو این سال جدید از گاو حسن خبر داری؟

  8. Saman Says:

    بهار با همه رنگارنگی یک پیام دارد، یکرنگی.
    سال نو مبارک دوست من.

  9. فقط دانلود Says:

    با سلام

    مدیر سایت فقط دانلود هستم لینک وب زیبا و پر بار شما رو در قسمت لینک دوستان سایت قرار دادم لطفا شما نیز لینک ما را برای حمایت قرار دهید با تشکر

    آرمین

  10. هومن Says:

    اومدیم و یه احمق پیدا شد و خواست آرشیو » وب زیبا و پر بار شما » رو بخونه! خب بذار تو سایدبارت دیگه!

  11. علی Says:

    منتظر نوشته هات در مورد سوژه جدید هستیم
    بنویس دیگه

پاسخی بگذارید

