عکس نویسی !

من هنوز نفهمیدم اون وبلاگ نویسائی که واسه مطالبشون

عکس میذارن ،اول عکس پیدا میکنن بعد راجع بهش

 مطلب می نویسن،یا اینکه اول مطلب و می نویسن بعد عکس

مربوط به اونو پیدا میکنن؟

1.یه مدت بود که نمیدونم  چی شده بود که نمی تونستم وارد

داشبور وبلاگ بشم.از همه معذرت فراوون میخوام.

2.به لطف «هارد» عزیز و راهنمائیش این مشکل فعلا

رفع شده.

10 پاسخ to “عکس نویسی !”

  1. سامان Says:

    گاهی یه تصویر باعث میشه چیزی به ذهن آدم برسه و قلقلکش بده که بنویسه،
    گاهی هم مجبوری واسه یه نوشته کلی بگردی تا یه تصویر گیر بیاری،
    بگذریم از 99 درصد نوشته ها که از «فواید کدو» می نویسن و عکس بتهوون میذارن…!!!

  2. پدر Says:

    من خیلی با عکس گذاشتن موافق نیستم

  3. (NaGhmeH) Says:

    وااااااای
    اون یکی وبت دهنم رو سرویس کرد
    الان 4 ساعت میخوام اونجا نظر بزارم
    چرا اونجوریه اخه…
    اخرشم گفتم بیام اینجا واست نظر بزارم بگم اونجا رو نتونستم بفهمم چی شده…
    بابا من با این blogspot مشکل دارم
    هیچ وقت نتونستم یاد بگیرم توش نظر بزارم
    خداااااا به کی بگم؟

  4. روزانه‌ترهای همان دخترک که چهار ستاره کم دارد » خاطره‌نویسی Says:

    […] رسمن مُردی از بی‌خوابی. بله، دوست عزیز، آقا/ خانومِ مینی‌مال‌های من، این‌طوری‌هاست که ما عکس سنجاق می‌کنیم به نوشته یا […]

  5. (NaGhmeH) Says:

    اخه تو به چه چیزهای مهمی فک میکنی…؟
    حالا فهمیدم
    چون تکنولوژی استفاده از عکس رو نداری نمیزاری هان؟

  6. pollaris Says:

    سلام
    مرسي از وبلاگ قشنگتون
    با توجه به اينكه شما تو wordpress مينويسين سوالي داشتم
    چطور ميشه واسه وبلاگ آهنگ گذاشت
    ممنون ميشم اگه راهنماييم كني
    http://www.pollaris.wordpress.com

  7. nooshin_29 Says:

    منم یه چن وقتیه نمیتونم برم تو مدیریت وبلاگ. تو چی کار کردی درست شد؟

  8. نیره نورالهدی Says:

    سلام

    از خواندن داستان های کوتاهتان لذت بردم.

    راستش در مورد این سوال شما چون خودم بیشتر از عکس در کنار مطالبم استفاده می کنم گفتم پاسخی بگذارم:به اعتقاد من هر عکسی که حامل پیام پنهانی باشد باید با متنی پیامش را رساند و فریادش را علنی کرد.بعضی عکسها مانند یک سند قدیمی و ارزشمند برای همیشه ماندگار می شوند و با یک عکس نوشته ماندگارتر.
    من گاهی این گونه عکسها را بایگانی می کنم بعد در هر زمان ممکن می نویسم برایش.
    یا متنی می نویسم بعد عکس مربوط به اون متن رو پیدا می کنم.
    سپاسگذارم از دقت و ریزبینی شما در این مورد.
    موفق باشید.

  9. خانم ----عاقل و تحلیل گر Says:

    اتفاقا میخواستم پیشنهاد کنم شما هم واسه نوشته هاتون عکس بذارید… ببینیم استعدادشو دارین یا نه؟…
    جسارتا اول بنویسین بعد دنبال عکس بگردین…

  10. فرشته Says:

    به تو چه خوب مرتیکه !

پاسخی بگذارید

