فلون فلون آدم بی مزه!

این روزها،همه در فیس بوک پروفایل دارند،شما چطور؟؟

9 پاسخ to “فلون فلون آدم بی مزه!”

  1. فريبا Says:

    منم دارم…. اونجا دخمل دائيام و دوستاي دبيرستانم رو هم پيدا كردم. من الان خيلي فيس بوك زده شدم… شما چطور؟

  2. فَ فَ Says:

    اوهوم !

  3. Calabros Says:

    بسیجی ها نیز ایضا

  4. حسام Says:

    اما آنکه بیکو استفاده کند از تکنولوژی را به من نشان ده…

  5. حسام Says:

    اما آنکه نیکو استفاده کند از تکنولوژی را به من نشان ده…

  6. زرافه Says:

    حالا پروفایل که خوبه طرف فقط مونده بالشت و پتوشو بیاره تو فیس بوک بخوابه

  7. ناشناس Says:

    ma ke nadarim,ama bakhilam nistim
    oonjam eine 360 ye rooz be DARDE ogh zadan khahad khord

  8. hype Says:

    : D

  9. مسیح Says:

    » میای با هم دوست شیم ؟ »
    این جمله در فیس بوک با کلاس میشه !

پاسخی بگذارید

