FCUK

عزیزم،یه رابطه جنسی خوب حتما باید از دو فاکتور مهم برخوردار باشه :

1.فکر راحت

2.تخت راحت

+که متاسفانه ما هیچ کدومشو نداریم

8 پاسخ to “FCUK”

  1. سامان Says:

    برای همین است که ما شب ها روی «تخت» مان دراز می کشیم و «فکر» می کنیم همش…

  2. سامان Says:

    راستی دچار گونه ای خودشیفتگی حاد شده ام…

  3. nika Says:

    همون!

  4. قاب سفید Says:

    دل پر سیـــری چند ..
    درست می شه جوون

  5. alireza Says:

    من هر دو شرط رو دارم اما نمی دونم چرا کسی پا نمی ده ، نکنه شرط های مهم تری هم وجود داره

  6. (NaGhMeh) Says:

    یعنی هیچی دیگه نمیخواد؟؟؟؟
    اقا من جفتشون رو دارم
    بسم الله

  7. دنیا Says:

    =))
    فک کنم به یه پدر و مادر اُپن مایند هم نیاز باشه در شرایط ما
    و البته به یه نفر دومی که عینا همین شرایط رو داشته باشه

  8. ساقی Says:

    یه پای قضیه میلنگه
    فاکتور سوم از همه مهمتره
    یه پارتنر خوب، تا این فکر و تخت راحت رو تو کف نذاره!

پاسخی بگذارید

