پوپولیسم

یعنی اینکه :

اگه همچنان جورج بوش رئیس جمهور آمریکا بود،تمام مشکلات اقتصادی

 آمریکا به  گردن او وسیاست های غلط ش بود،اما خوب الان که اوباما

 رئیس جمهور آمریکاس، و مشکلات اقتصادی آمریکا هم بیشتر شده،میگن

 که خوب مشکلات اقتصادی هست دیگه، باید «همه با هم» تلاش کنیم و

اونا رو رفع کنیم.

+اینم اضافه کنم،که این نوشته منظورش تائید جورج بوش و رد اوباما نیست.

16 پاسخ to “پوپولیسم”

  1. (NaGhMeh) Says:

    بعد این فرمایش رو جمهوریت اسلامی گفتن یا دولت خودشون….
    ما تو همین جاشم موندیم
    اونا رو چی کار دارم

  2. (NaGhMeh) Says:

    من احتمالا تا دو هفته دیگه میرم که برای کنکور بخونم
    اگه تو طول سالی که واسه کنکور میخونم نیومدم نگی بی وفایم
    اگه فرصت شد یه اپ میکنم و میگم که نمیام
    شاید هم نشه….
    به بعضی ازدوستهایی که نسبت بهشون ارادت دارم دارم میگم از همین جه
    که
    برام دعا کنین حتما

    من خودتون و نوشته هاتون رو فراموش نمیکنم
    شما هم لطفا فراموشم نکنین
    چون من از تنها چیزی که میترسم تنهاییه!
    بر گشتم
    میام دوباره
    و
    حتما تلافی میکنم!

    راستی نشه که وقتی برگشتم نشناسی کی هستم!

  3. (NaGhMeh) Says:

    هی خواستم بگم اگه رفتم نوشته هات رو پاک نکنی
    میام ارشیوت رو میخونم

  4. haafez Says:

    be kheili chiza negah nakardi refigh!

  5. SunWalker Says:

    خب معلومه دیگه. الانم اگه مثلا کروبی یا میرحسین بود هرمشکلی بود مردم میگفتن عیب نداره، حل میشه کم کم. اما ا.ن. که هست یکی اونور ایران بگوزه همه میگن همش تقصیر سیاست های دولت ه.
    به این میگن همبستگی دولت و ملت.

  6. نیروانا Says:

    کلن هر چیزی که تهش ایسم باشد خوب است و حلال است

  7. دیلاق ِ پَتیاره ! Says:

    الان ما هم داریم تو ایران همین کارو می کنیم … همه با هم ……..

  8. عاليجناب هايپ Says:

    iman dge facebooket Off shod ?

  9. (NaGhMeh) Says:

    من رفتم جناب مینیمال
    رفتم که کنوکری بشم

  10. sinatheory Says:

    وات؟

  11. سحر Says:

    راس میگیا

  12. استعداد Says:

    اگه الان بوش بود ایران آباد شده بود…این اوبامای خائن…

  13. عمه بتول Says:

    میخواهیم بلینکونیمتان

    آیااااااااااااااااا؟

  14. ناشناس Says:

    to roohe jofteshon ke hamash fekre manafee khodeshonan,melate iranam be ye vareshonan

  15. سامان Says:

    مشکل آمریکا رو نمی دونم ولی مشکل مملکت ما همین «همه با هم» هاست،
    البته درست تر است بگوییم » همه با من»…

  16. molden Says:

    دليلش اينه كه وقتي دولت به بوش تحويل داده شد اين مشكلات رو نداشت و همه اينا تو دولت اون بوجود اومد اما اوباما وقتي دولت رو گرفت همه اون مشكلات روش بود كه بايد به فكر حلشون باشه. خودش كه مسبب نبوده!

پاسخی بگذارید

