دار فانی

گفت : بخواب و بخور و بکن قبل از اینکه به جای تو،

بخوابن و بخورن و بکنن.

8 پاسخ to “دار فانی”

  1. Calabros Says:

    بذار هر کاری میخوان بکنن بابا

  2. haafez Says:

    chetor mishe adam vaghti khabe bokhore?hala kardan pishkesh

  3. یکی مثل خیلیا Says:

    و ایضا:
    بخوابون و بخورون و بده قبل از اینکه بجای تو بخوابونن و بخورونن و بدن.

  4. ديكتاتور كوچك Says:

    پس دنيا دار بكن بكن است، گويا!

  5. SinaTheory Says:

    بکن تا نکننت
    هرچند این فعل در دیگر فرهنگ ها فعلی دو طرفه است

  6. adashkhan Says:

    دوست عزیز من بدون اجازه شما وبلاگتون رو به وبلاگم لینک کردم. پیشاپیش اگر موجب ناراحتی شده است عذر می خواهم. اگر تمایلی به این پیوند ندارید اطلاع بدید که حذف کنم. البته خودم اصلا دلم نمی خواد ولی خوب شرط ادب ه

  7. ناشناس Says:

    kolan bayad ghabl az hame hame kar koni ta ona nakonan!

  8. چوبین Says:

    روح خیّام خدابیامرز شاد.

پاسخی بگذارید

