فک کنم کونش میخاره

هر دفه که میخوام وبلاگمو آپ کنم،یه ندائی  ازدرون  بهم میگه

که باید بنویسی، منم مثه کس خلا میام پشت کامپیوترو بعد از نیم

ساعت زل زدن به مانیتور،یه موضوعی به ذهنم میرسه و آپ میکنم.

اما ایندفه حدود 1ساعته هرچی فکر می کنم ، چیزی به ذهنم نمیرسه.

12 پاسخ to “فک کنم کونش میخاره”

  1. ناشناس Says:

    age fekretam eine hafezate kolan bikhialesh sho

  2. haafez Says:

    migam mikhai ye hali be in nedae bede dige bikhodi mozahemet nashe

  3. پژمان Says:

    کون کی می‌خاره؟ اون نداه؟

  4. پیچ و مهره Says:

    منطور همون خارش دیگه؟

  5. ناشناس Says:

    agha ma lampe bala saremon roshan shod,komak khasti begoo

  6. (NaGhMeh) Says:

    احتمالا مغزت از دست رفت

  7. ديكتاتور كوچك Says:

    واسه تصميم گرفتن در مورد يه همچين افتراي بزرگي 1 ساعت يه كم ، كم نيست؟

  8. عاليجناب هايپ Says:

    آقا ايمان يه تريلي ارادت

  9. Calabros Says:

    همینکی میای اعتراف می کنی چیزی از ارزش های تو رو کم نمی کنه 🙂

  10. ارزو Says:

    لایک برا ندا حتی :)))

  11. رضا Says:

    اصولا و اساسا چرند گفتن کار دشواریه .

    یه چکاو کن احتمالا بیماری کلیوی داری .

    شایدم اب ششت خوب کار نمیده

  12. وفا Says:

    کی کونش میخاره اگه جواب ندی وبتو مسدود میکنم ها

پاسخی بگذارید

