خوش سلیقه

«یکی» گفت : یه خانوم خوب در سطح تیم ملی که دارم .*

«اون یکی» گفت : اگه منظورت تیم ملی الآنه،باید بگم که عزیزم

ریدی با این انتخابت .

* از فرمایشات برادر تتلو.

** حوصله اینکه این پست رو تو اون یکی وبلاگ بزارم نبود،اینجا نوشتمش.

16 پاسخ to “خوش سلیقه”

  1. زن Says:

    باید حرفش رو عوض کنه و بگه یه خانوم در حد بوندس لیگا میخوام… که البته اگه حرفش رو هم عوض کنه آخرش همون در حد تیم ملی نصیبش میشه

  2. ََANNAMAZ Says:

    یه خانوم در حد نوک تیم، یا دفاع عقب؟

  3. خودم Says:

    وقتی حافظ افاقه نمی کند

  4. بانوی عاشقانه ها Says:

    کلی خندیدم
    مرسی
    با مینیمال هایم هستم
    لینک می کنم شمارو با اجازه

  5. دختر حاجی Says:

    : )))))))))))))

  6. maee Says:

    دیووونه ی عالم! =))
    این یکی قالبت بیتره

  7. زیژخک دیوانه Says:

    لابد دیگه

  8. پریسا Says:

    وای اینجا چقد با حاله
    کلی کیف کردم به خدا
    یه کوچولو بی ادب هست
    ولی بی ادبه باحال
    خیلی ماااااهیییییین

  9. آشغال Says:

    بله…خب… نكته ي كاملا قابل تاملي‌ئه !

  10. یوری Says:

    بسته به زاویه دید طرف و همچنین سلیقه اش داره ، همه که نمیتونن با اآنجلینا ازدواج کنن

  11. مستانه Says:

    انتخاب وطنی کرده دیگه

  12. ژلوفن Says:

    help me with jelofen

  13. مولکول هوا Says:

    ریدن به تیم ملی همانا و خانوم ِ ریده شده همان !

  14. دایی لیلا Says:

    با اجازتون من لينكتون كردم .

  15. سارا Says:

    دست به ریدنت بدنستا

  16. نیکزاد Says:

    عاااااااااااالیییییییی!

پاسخی بگذارید

