ممد گلزار

-عزیزم،از گفته های شما کاملا پیداست که شما به مریضی «خود خوشتیپ بینی»

دچار شدین.تنها چیزی که می تونم واستون تجویز کنم،اینه که یه نفر رو پیدا

کنی تا 24ساعته برینه  بهت،بلکه یه کم از این اعتماد به نفس کاذبت کم بشه.

12 پاسخ to “ممد گلزار”

  1. ANNAMAZ Says:

    حتماً بش میگن Hotness Self-illusion Syndrome یا سندروم خود هات پنداری. ولی شرط می بندم درمان های ساده تر از اینی که گفتی داره

  2. majid Says:

    سلام عزیزم من وبلاگتو لینک کردم اگه تو هم منو لینک کنی ممنونم ازت . منتظر بقیه نوشته هاتم فقط یه چیزی هم راجب فاطی رجبی بنویس

  3. دست نوشته Says:

    بنده با کمال میل حاضرم این مسئولیت خطیر رو به مدت 24 ساعت بدون وقفه انجام بدم.
    انقدر از این مردک مزخرف بدم می‌اد که 24 که هیچ یک هفته هم شده بدون وقفه می‌تونم در این زمینه کمکش کنم

  4. brida Says:

    بالاخره یکی حرف دل ما رو زد درباره این خودشیفته … دهنتو باید بوسید …

  5. AIDIN Says:

    EY KAASH AGHALAN YEKAM BAAZIGARY HAM BALAD BOOOD!!! MAN KHODAM MIRINAM!!!!

  6. يوری Says:

    يكی رو ميشناختم ( برای درمان اين تيپ آدما ) ولی اون هم در پی فرار مغزها گذاشت و رفت

  7. سارا Says:

    eeee یوری چرا جلوشو گرفتی؟؟؟
    حالا ما این بنده خدارو چطوری درمان کنیم؟؟؟؟

  8. سارا Says:

    ببخشیدمنظورم نگرفتی بود
    اشتباه تایپی پیش اومد:-D

  9. AMiN Says:

    ای ول ای ول…

  10. BadBoy Says:

    به اخلاقش،به حرفاش،به بازیگریش کاری ندارم.
    ولی خوش تیپه.
    حسودیت میشه،حق داری تو هم حق داری،منم حسودیم میشه.

  11. SDF Says:

    بنده همین جا با کمال میل این مسئولیت خطیر رو قبول می کنم و از ژرفای قلبم خوشحال میشم اگه همچین مسئولیتی به بنده داده بشه..
    متشکرم :mrgreen:

  12. حميد Says:

    اگر اين افتخارو به من بدين حسابی ممنوم می شم چون از ديروز يه مقدار هم اسحال شدم، فکر کنم اثرش بيشتر باشه;)

پاسخی بگذارید

