سیاسی نویس

گفت : چرا سیاسی نمی نویسی،نکنه جراتشو نداری ؟

گفتم :جراتشو که دارم،طاقتشو ندارم.

گفت : طاقت چیو ؟

گفتم : باتوم  و شیشه نوشابه.

8 پاسخ to “سیاسی نویس”

  1. پوتين Says:

    يعني بعد از باتوم نوشابه ميدن ؟ اينكه خيلي خوبه . بالا و پائين نداره ديگه كه !

  2. زن Says:

    به جاش اجازه میدن حالش رو ببری دیگه حالا فقط به جای اصل قضیه شیشه نوشابه است، شما کیفیت رو بچسب

  3. ANNAMAZ Says:

    من طاقتش رو هم دارم اما حوصله ندارم فقط تو دنیا دو نفر به اسم من باقی بمونن که یکیشون یه پسر چهارساله تو کانادا باشه اون یکی هم از یونان زنگ بزنه بگه من زندم.

  4. Mimimal Says:

    از فرست ها استفاده کن

  5. Mimimal Says:

    فرصت= فرست

  6. يوری Says:

    خب بايد بلد بشيم تهديد ها رو به فرصت تبديل كنيم

  7. دست نوشته Says:

    عادت می‌کنی

  8. ناشناس Says:

    بگوز به باتوم بگو گاز نوشابه ای بود که با شیشش منو زدین
    جواب میده

    سلام ناشناس عزیز.چه عجب از این ورا؟
    راستی پیوندتونم مبارک باشه

پاسخی بگذارید

