اعتراف

باید اعتراف کنم من نیز گاهگاهی دزدکی نگاه کرده ام به سریال های

درپیت کره ای «فارسی وان»، واز تماشای دخترکان زیبا روی آن بس

 مشعوف شده ام.

16 پاسخ to “اعتراف”

  1. Mimimal Says:

    من گذری نی گاه می کنم
    ولی بعضیاشون خوب دافی هستند حیف که دستمون بهشون نمی رسه 😦 🙂

  2. زن Says:

    ما به همچنین ولی نگاهمون بیشتر رو آقایونشون بود

  3. maee Says:

    ha shomaha hamatoon mese hamid!

  4. ANNAMAZ Says:

    می بخشمت

  5. خود .......................ارضایی Says:

    کاملا بخشودنی است ! عفوش کنید

  6. مریم Says:

    اینکه اینجا، فقر نظر دهی هستش

  7. عسل Says:

    منم نيگاه ميكنم P:
    مث جومونگ كه نيستن سريالاش ….

  8. سه ملاقه دار Says:

    پس تو هم آره
    یه روز داشتم کلمه ی فتیش رو سرچ می کردم رسیدم به وبلاگت و دیگه اینجوری شد………
    راستی لینکت کردم تو هم اگه دلت اومد چنین کن

  9. متین Says:

    حالا فیلمش هیچی! اون دوبله اشو چه جوری تحمل میکنی!!!

  10. ملودي Says:

    من نيز اعتراف مي كنم گاهگاهي بس شادمان و ميخكوب مي شويم! اما اكثر اوقات به دليل نويز ها و فركانس هايي كه مخابرات عزيزمان كه اتفاقا آنتن هايش بسي نزديك منزل است دهمان به فحش آلوده مي شود ! متاسفانه!

  11. مجيد Says:

    من نيز گاه گاه به عشق آبجي كيم سامسون راست نموده ام و گاه گاه نيز به عشق خانم جوليا فيشر چپ نموده ام.
    من نيز دير زمانيست كه دوست دختران عزيز را به نيت دختركان كره اي مي گ ا ي م.

  12. افیون Says:

    خاک بر سرت ایمان …

  13. کتایون Says:

    من نمیدونم نگاه نکردن فارسی وان و روشنفکری چه ربطی دارن آخه!؟

  14. دایی لیلا Says:

    و فيلم هاي عاشقانه هندي

  15. راحله Says:

    یه سر بیا مشهد تا بگم برات اینجام هست از این دافا عزیزم
    خواستی بگو نشونی بدم
    به وبلگ من هم سر بزنید

پاسخی بگذارید

