کس نخارد پشت من…

غیرقابل وصف ترین لذت دنیا واسه من اینه که وقتی  اون ته تهای گوشم

 میخاره(بطوریکه حتی انگشت کوچیکه هم کاری ازش بر نمیاد) با دسته

عینکم شروع به خاروندنش کنم.

19 پاسخ to “کس نخارد پشت من…”

  1. احسان Says:

    پس لذت های منو نخوندی….تو موضوعات وبلاگم هست…

  2. زن Says:

    منم دقیقا با عینکم همین کار رو میکنم

  3. یوهو! Says:

    وای!!!!!!!یعنی خوب بودا!

  4. خود .......................ارضایی Says:

    خوب یعنی عینکی ؟
    من که عینک ندارم اونوقت باید به چی متوسل شم دسته عینک بابام ؟

  5. Mimimal Says:

    بعضی ها با کلید می خارونن

  6. روح سرطاني Says:

    ميدوني چرا ناخن انگشت كوچيكه را بلند ميكنند.
    لذت وصف ناپذير دماغ گرفتن.
    اگه مسيرت خورد پيش ما بيا

  7. maee Says:

    اه !

  8. ملودي Says:

    ahhhhhhhhhhhhhhhhhh kasif :))

  9. دايي ليلا Says:

    جررررررررررر ميخوره كثافت پرده كه نيس ! هفته پيش كارمون به بيمارستان كشيد!!

  10. سامان Says:

    گوش پاک کن همیشه تو جیبت باشه…

  11. ANNAMAZ Says:

    پس تو هم عینکی هستی؟ ایول

  12. nina Says:

    آی حال میده

  13. گیلاس Says:

    من وقتی سقف دهانم میخره رو ترجیح میدم !

  14. kelke shid Says:

    :))

  15. زیژخک دیوانه Says:

    آخخخ جان

  16. hourvatat Says:

    گوش عینکو نگه میداره، عینکم یه حالی به گوش میده … اه! همه چی بده بستونه!

  17. فرخ Says:

    حواست باشه بقیه جاهاتو با اون نخارونی خطنرناکه مخصوصا همونجا که اول گفتی

  18. ندا Says:

    nashid ke man alan talash kardam

  19. ندا Says:

    nashod ke man alan taalsh kardam

پاسخی بگذارید

