تصورات مجازی

آدم هائی که فقط نام و صدایشان را شنیده اید،از آنچه که

فکر می کنید،کوتاه قد تر و چاق تر هستند.

19 پاسخ to “تصورات مجازی”

  1. یوری Says:

    و ادمهایی که فقط یک نظر دیده شده اند از آنچه فکر میکنیم ، کودن تر و … هستند ؟ یا چی ؟

  2. مسیح Says:

    من اما بلند و لاغرم

    هویت مجازی آدم ها هم معضلی شده ست در برابر هویت واقعیشان این روزها

  3. واقعیت(سیما) Says:

    تجربه بدجوري ثابت كرده هر كي خوش صداتره ، زشت تره!

  4. Eric Calabros Says:

    و دماغ بزرگتر

  5. پارمیدا Says:

    مطلق نیست…
    اما اکثرا اشتباه فرض می کنیم…
    یا حتی قضاوت

  6. ناشناس دوست داشتنی Says:

    یعنی دقیقا.

  7. سرطان روح Says:

    بله بله
    البته

  8. مرجان - در جستجوی خویشتن - Says:

    در باب ایده آل گرایی انسان ها …

  9. خاتون شعر Says:

    خب؟!؟!

  10. سامان Says:

    معلوم است مرد با تجربه ای هستی…

  11. گیلاس Says:

    اا! راست می گیا !

  12. ستاره ( جزیره ی من ) Says:

    وایییییییییییییی خدا نکنه …
    اینطوری که خیلی بده !!!

  13. زیژخک دیوانه Says:

    ای تجربه های دور

  14. طه ارمیا Says:

    یعنی الان تو چاق و کوتوله ای :دی

  15. دونقطه Says:

    فوتو شاپی تر

  16. الما Says:

    خوندن نوشته هاتون هرزگاه برام لذت بخشه متاسفانه نتونستم ادتون کنم چون فیلتر شکنم هم خودش فیلتر شده براتون ارزوی موفقیت می کنم

  17. seed Says:

    سلام
    کاملا درسته .من این تجربه رو دوبار داشتم .یه بار با یک خانم که خیلی حال گیری نداشت ولی یه بار درمورد یه آقایی بود که اساسا تا چند ساعت به شانس مزخرفم فحش های خیلی بی تر بیتی میدادم.اون واقعا خوش صدا و قراربود باهاش جلسه داشته باشم باورتون میشه دست وپامو گم کرده بودم .ولی وقتی محل کارش و دیدمش باورتون میشه داشتم پس میافتادم .البته بنده خدا این قدر هم زشت نبود ولی با همون صداش عاشقش شده بودم
    خریت نه تنها علف خوردن است

    مرسی

  18. خانم خواهر زاده خاله اش!!! Says:

    و صدها بار غریبه تر و سنگدل تر و بی صبر تر و گاه دروغگو تر و…..و مجازی تر….

  19. مغز فندقی Says:

    من از همون اول به همه میگم که صدام غلط اندازه :))

پاسخی بگذارید

