خوشبین

یعنی اونی که فکر میکنه اگه  یه ایمیل به filter@dci.ir بزنه

قراره سایت مورد نظرش رفع فیلتر بشه.

12 پاسخ to “خوشبین”

  1. پارمیدا Says:

    خوشبین نه…
    … خل!!!

  2. ANNAMAZ Says:

    از اینکه چنین صفت مودبانه ای رو برای چنین موجوداتی به کار بردی کمال تشکر را ابراز میدارم

  3. هاD Says:

    من خوشبین بودم و وقتی وبلاگم فیلتر شده بود به همین ایمیل زدم و فیلتر وبلاگم رو برداشتن .
    بهتره پستت رو حذف کنی .

  4. پدرام Says:

    اینکه گفتی توهینه؟

  5. ناشناس دوست داشتنی Says:

    شایدم خوشبین اونیه که این آدرس رو گذاشته که یکی بهش ایمیل بزنه. واقعا کسی هست به اینا ایمیل بزنه؟

  6. نفهم Says:

    اصلا خوشبین کسیه که وبلاگ میزنه و امیدواره که فیلتر نشه.مثل ما در وبلاگ «انقلاب بکنیم؟انقلاب نکنیم؟»
    وقت کردید به ما هم سر بزنید

  7. محمدحسين Says:

    من يه ميل به به filter@dci.ir ميل زدم جوابشونو در وبلاگم بخونيد

  8. احسان Says:

    بیکار: و آنهایی که بعد از خواندن این پست برای رو کم کنی تو میروند این کار را می کنند

  9. طه ارمیا Says:

    خوشبین اونی که فیلتر میکنه و فکر میکنه مردم فیلترشکن ندارن

  10. شوفر Says:

    صحیح است. صحیح است.

  11. آذرداد Says:

    میگما ! اون دیگه خواهر خوشبینی رو هم عروس کرده !

  12. مهسا Says:

    يه چيزي تعريف كنم نخندين ها…دفعه اولي كه فيس بوك فيلتر شد من ايميل زدم گفتم شما اشتباهي اين سايت رو فيلتر كرديد…بعد از دو روز فيلترش برداشته شد…منه خوش خيال فكر ميكردم از تاثير ايميل من بوده:)))

پاسخی بگذارید

