عاشقانه 400تومانی

امروز صبح،در پمپ بنزین عاشق دختری شدم که او هم  آمده بود تا

 بنزین بزند.حیف که عشق من فقط به اندازه یک باک پر شدن بیشتر

 طول نکشید.

24 پاسخ to “عاشقانه 400تومانی”

  1. زیژخک دیوانه Says:

    من تجربه ای 1 ساعت و نیم در هواپیما با خانوم مهماندار روسی رو در کارنامه ام دارم… فک می کردم خیلی هیجان انگیزه… این پستت رو که خوندم ریدی توی هیجانات و نجربیاتم

  2. درویش Says:

    احسنت.

  3. kamran Says:

    Woven Hand Music…

  4. پارمیدا Says:

    ماشینش چی بود؟!!
    یعنی چه قدر باکش بنزین می خورد؟
    چه قدر طول کشید این عاشقانه 400 تومانی؟

  5. علی . Says:

    پس عشقت از نوع سوختنی بوده ؟

  6. jury Says:

    and what about her ?

  7. mandy Says:

    salam.jalebe webet!midusamesh.man ie webe no pa daram.age biay halamo ja miaryo mizanam tu khate shadio shanguli

  8. masoud Says:

    بیا همدیگر را لینک کنیم
    خبرش با تو .

  9. مرجان . درجستجوی خویشتن . Says:

    به نسبت باقی عشق ها
    زیادم مدتش کم نبوده هاااا
    به خودت امیدوار باش 😐

  10. reza Says:

    سلام. آفرين به وبلاگت. يه سر به وبلاگ من بزن. شايد خوشت اومد. مرسي.

  11. saman Says:

    سلام . خسته نباشید

    اگر مایل به تبادل لینک هستید وبلاگ منو با نام » آپدیت ناد 32 » لینک کنید بعد خبر بدید . تشکر

    آمار +10000

  12. یک وبلاگ معمولی Says:

    عزیزم از شدت حال دادن ما رو گاییدی با این پستت …دمت گرم! واقعا زیبا بید…
    راستی برای خودت عجیب نیست تا حالا فیلنر نشدی؟

  13. DEAD MAN Says:

    ………….!!

  14. کامران Says:

    عاشق اینجور عاشق شدنا هستم

  15. وحیت Says:

    همونجا آتیشش میزدی…………زمینه اش فراهم بود………..خیلی خاص میشدی

  16. کامران Says:

    یه تز دارم که دوسش دارم!
    یه عسک از خودت برام میل کن
    لطفا…

  17. shalvarak Says:

    آره دیگه اینجوریاااااااس..

  18. shalvarak Says:

    adresse web o eshtebah tipe kardam bare aval

  19. سامان Says:

    تو هم شدي مارسل پروست…؟

  20. سامان Says:

    در سايه دوشيزگان پمپ بنزين…

  21. یک سبزینه Says:

    بوی بنزین عشق

  22. فرانك Says:

    🙂

  23. کامران Says:

    سلام
    به احترام یکی از انسان های شریفی که سایت داشت و حالا به هیچ وجه نمی تونم پیداش کنم
    یه بلاگ راه انداختم که از اولین پستش رو که توی ارشیوم دارم
    می خوام پست کنم
    سعی کنید لینکش کنید
    و توی لیست دوستانتون باشه
    اگه مال خودم بود هیچ وقت نمی خواستم که این چیزا رو بگم
    فقط چون احترام زیادی براش قائلم
    منتتم می کشم که اینکارو کنی.
    حتما سر بزنی
    اسم وبلاگ هم هست
    به یاد سان جون

    sunjoon-memory.blogfa.com
    ممنون از کمکت

  24. narciss Says:

    shayad man budam ,vali fekr nemikonam to un bashi akhe!!!!!goft mesle inke narahat shodi be shukhi goftam ye kam,vali bavar kardo raft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخی بگذارید

