بلا تکلیف

اداره آب و فاضلاب :

در روزهای گرم تابستان بهتر است به جای استفاده از کولرهای آبی

از کولرهای گازی استفاده کنید.

اداره برق :

در روزهای گرم تابستان بهتر است به جای استفاده از کولرهای گازی

 از کولرهای آبی استفاده کنید.

16 پاسخ to “بلا تکلیف”

  1. سامان Says:

    من گرممه به خدا…

  2. کفتار Says:

    بکن بکنه بد فرم.
    بکن نکن بکن نکن ….

  3. زبلspring Says:

    سلام
    بابا حالتو بكن با ادارهي …چيكار داري
    zebelspring@yahoo.com

  4. اسپیرال Says:

    نتیجه گیری منطقی:
    از کولرهای آبی استفاده کنید منتها از آب خودتان!

  5. محمد امین احسن مقدم Says:

    ادب چیز خوبی ست دوستان.
    شما رو به عنوان یکی از مینی مالیستهای فارسی زبان توی وبلاگم لینک کردم.
    خوشحال میشم برای تبادل لینک.
    یاعلی

  6. hashemi Says:

    طنز تقدیم به شما

  7. fairy Says:

    :))

  8. حسین Says:

    صبر کن … تازه اداره گاز و تلفن هنوز نیومدن وسط ! .. دیر یا زود این طنزت کامل تر می شه !

  9. BizOOs Says:

    =))

  10. صمد Says:

    سلام
    روزگار غریبی است
    هر چقدر هم ما واقعا بخواهیم انگار یه جای کار نمی لنگد
    جمله ای کلیشه ای است اما می گویند امید و ما هم به امید زنده ایم
    یا باز کلیشه ای تر از این:
    اندکی صبر سحر نزدیک است
    حالا نتوانستند هر دو راهکاری ÷یدا کنند باید اعتصابی شود…

  11. کلیشه Says:

    از کولرهای فاضلابی

  12. پیمنتو Says:

    هاهاهاهاهاها

  13. شبنم Says:

    http://www.zandiq.com
    http://www.zandiq.com
    یه سوال کلیدی . چرا شهوت که نیاز اصلی و طبیعی همه آدمهاست و هر کسی به یه نسبت زیاد و خیلی زیاد و کم داره ، از نظر شما اخلاق گراها بده ؟ جواب قانع کننده بدین که توش دیگه حرفی نمونه . مثلا نگین چون تو قرآن یا انجیل و تورات گفته چون اونقت سر این مساله که اصلا چرا باید حرفهای 1400 یا 2000 سال پیش رو که یه عده ای که بهشون میگفتن پیامبر گفتن قبول کنم . این جواب رو هم ندین که چون بنیان خانواده رو به هم می ریزه و از این جور چرندیات . چون جواب من اینه که میتونه بنیان خانواده رو به هم نریزه . چون خانواده ای که پایه اش روی سکس بنا شده باشه همون بهتر که بریزه . اگه شما آقایون رگ گردن نشون ندین و امل بازی در نیارین از این اتفاقا نمیفته . چون شماها فکر می کنین مالک زنهای خودتون هستین و نمیخواین قبول کنین که از نظر جنسی هم شما مردا و هم ما زنا نیاز به تنوع در روابط جنسی داریم . حالا یکی بیشتر یکی کمتر . اگه کسی بگه نه دروغ گفته . من شوهر ندارم . اما خالم شوهر داره و هر دوشون با کسای دیگه سکس می کنن و رابطشون هم خیلی خوبه با هم . الان دو تا دختر هم دارن و 20 سالی میشه با هم ازدواج کردن . حدودای 40 سال و 45 سال دارن هر دوشون . دختراشون هم نوجوون هستن . چقدر تا حالا تز سکس ضربدری شنیدین . خاله و شوهرخاله من با زوجهای شبیه خودشون دوست می شن و سکس ضربدری دارن . هیچ بنیانی هم به هم نمی ریزه . حالا لطفا نگین چون سریال سفری دیگر تو فارسی 1 رو دیدن که آندرس به خاطر خیانت ایزابل میخواد سالوادور و ایزابل رو بکشه پس نشون میده خارجی ها هم تحمل این طور مسائل رو ندارن . چون این قضاوت و سلیقه کارگردان و نویسنده این سریاله . وگرنه تو همین آمریکا و کانادا و آلمان و هلند و فرانسه اگه یه سری به سایتهای دوست یابی جنسی اونها بزنین و حتی تو فیس بوک جستجو کنین خیلی از زنهای شوهر دار هستند که با رضایت و اطلاع شوهراشون با پسرای دیگه دوست می شن و با اونها سکس می کنن . این هم یه نوع سلیقه جنسیه دیگه . همش ربطی به سرد بودن شوهرای بدبخت نداره . مامان خود من نمونشه که خبر دارم با عمو و پسر عموم و دوست عموم و حتی با مانتو فروشی که مشتریشه رابطه داره . البته بابای من هم فهمیده ولی به روی خودش نمیاره در حالی که خیلی مامانم رو هم دوست داره و مامانم هم اونو دوست داره . چرا نمیفهمین . شماها می تونین رابطه احساسی با یک نفر داشته باشین و عاشقش باشین و همه زندگیتون اون باشه . ولی در عین حال از لحاظ جنسی تنوع طلب باشین . حالا هر چی دوست دارین بگین و آیه قرآن بیارین و بگین زندگی فانی هست و یا بگین من دختر نیستم و همش بخواین من و امثال من رو یا لعنت کنین یا به راه راست هدایت کنین . فایده ای نداره . چون من شهوتم زیاده و دلم می خواد از شهوت لذت ببرم تا هر زمانی که احساس نیاز می کنم و به 80 سالگی و دوران یائسگی فکر نمیکنم . چون الان رو به خاطر آینده نمیخوام از دست بدم . هر زمانی شرایط خاص خودش رو داره . مثل این میمونه که بگین آدم دنبال پیشرفت تحصیلی و پولدار شدن نره چون دنیا فانیه و همه اینها یه روزی تموم می شه . به نظر من عرض زندگی مهمتر از طولشه . http://www.zandiq.com

  14. زنی که من باشم ... Says:

    لینکت کردم جوجو …
    وبت آخر فحشه !

  15. مثل هیچکس Says:

    چیز گیجه اش باشد برای مردم..

  16. siavash Says:

    سلام شبنم خانم دقيقا با حرفهات موافقم مردها فكر ميكنن فقط سكس متعلق به خودشونه و بايد تخت گاز برن ، بدبختي ما هم از اول تعصب بيش از حد بوده كه گرفتارمون كرده و تا چيزي كه باب ميلمون نيست رگ گردنمون قلمبه ميشه اندازه يه توپ فوتبال، البته ناگفته نمونه كه داشتن فرهنگ مناسب اين كار خيلي مهم و اساسي هست، من با اينكار هيچ مشكلي ندارم خوشحال ميشم بيشتر آشنا شيم
    hashemy537300@yahoo.com

پاسخی بگذارید

