ناموس پرست

-«آخه تو مگه خودت ناموس نداری؟»

سوالیست که مدتهاست ذهن اکثر ایرانیان را به خود

مشعول کرده است.

17 پاسخ to “ناموس پرست”

  1. یک عدد دختر Says:

    ما دختر ها می شیم ناموس مردهایمان، مثلن …و طبق گفته ی خودشان،

    ولی سئوالی که بیشتر ذهن منو به خودش مشغول کرده اینه: که کی ناموس من به حساب میاد که روش غیرتی بشم و دعوا راه بندازم

  2. کفتار Says:

    ناموس سگیست که در نزدیکیش پاچه می گیرند و در دوردست صدای پارسش تو را می آزارد.

  3. مرجان . درجستجوی خویشتن . Says:

    آره دارم
    ولی خب این چه ربطی به فیض بردن از حضور شما عزیز دل انگیز داره ؟
    ( پاسخ فراجنسیتی بود )

  4. hiiich Says:

    ناموس انگار پرستیدنیه این جور که میگن . یعنی همون خداست ؟

  5. دانشجو Says:

    با سلام
    اینجانب دانشجوی دوره کارشناسی رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علامه طباطبایی هستم و برای تکمیل پایان نامه ام نیازمند تکمیل پرسشنامه هایم توسط دانشجویان دانشگاه های آزاد شهر تهران هستم. موضوع پژوهش من بررسی رابطه بین ابعاد عشق و تعدادی از ویژگی های فردی می باشد و برای پرکردن پرسشنامه ها حداقل شرط لازم این است که آزمودنی هم اکنون داری رابطه عاشقانه با شخصی دیگر و یا افکار عاشقانه درباره شخصی دیگر باشد. لازم به توجه است که نمونه من بایستی از دانشجویان دانشگاه های آزاد تهران باشد ولی شرکت تمامی دانشجویان کشور در این پژوهش مجاز است وجواب آزمون به آنها داده خواهد شد. در پایان خواهشمند است فیلد مربوط به دانشگاه را بدرستی پر کنید تا در انتخاب اعضای نمونه پژوهش دچار اشتباه نشویم.
    برای شرکت در آزمون آدرس زیر را در مرورگر خود کپی کنید و کلید اینتر را فشار دهید.
    Azmoon.freei.me
    از مسئول وبلاگ خواهشمندم برای اعتلا و پیشرفت سطح علمی جامعه این آگهی را حذف نکند تا سایر بازدیدکنندگان هم در صورت تمایل بتوانند شرکت کنند.
    با سپاس

  6. کلیشه Says:

    حتی ذهن خود پرسشگر را

  7. شبنم Says:

    http://www.zandiq.com
    http://www.zandiq.com
    یه سوال کلیدی . چرا شهوت که نیاز اصلی و طبیعی همه آدمهاست و هر کسی به یه نسبت زیاد و خیلی زیاد و کم داره ، از نظر شما اخلاق گراها بده ؟ جواب قانع کننده بدین که توش دیگه حرفی نمونه . مثلا نگین چون تو قرآن یا انجیل و تورات گفته چون اونقت سر این مساله که اصلا چرا باید حرفهای 1400 یا 2000 سال پیش رو که یه عده ای که بهشون میگفتن پیامبر گفتن قبول کنم . این جواب رو هم ندین که چون بنیان خانواده رو به هم می ریزه و از این جور چرندیات . چون جواب من اینه که میتونه بنیان خانواده رو به هم نریزه . چون خانواده ای که پایه اش روی سکس بنا شده باشه همون بهتر که بریزه . اگه شما آقایون رگ گردن نشون ندین و امل بازی در نیارین از این اتفاقا نمیفته . چون شماها فکر می کنین مالک زنهای خودتون هستین و نمیخواین قبول کنین که از نظر جنسی هم شما مردا و هم ما زنا نیاز به تنوع در روابط جنسی داریم . حالا یکی بیشتر یکی کمتر . اگه کسی بگه نه دروغ گفته . من شوهر ندارم . اما خالم شوهر داره و هر دوشون با کسای دیگه سکس می کنن و رابطشون هم خیلی خوبه با هم . الان دو تا دختر هم دارن و 20 سالی میشه با هم ازدواج کردن . حدودای 40 سال و 45 سال دارن هر دوشون . دختراشون هم نوجوون هستن . چقدر تا حالا تز سکس ضربدری شنیدین . خاله و شوهرخاله من با زوجهای شبیه خودشون دوست می شن و سکس ضربدری دارن . هیچ بنیانی هم به هم نمی ریزه . حالا لطفا نگین چون سریال سفری دیگر تو فارسی 1 رو دیدن که آندرس به خاطر خیانت ایزابل میخواد سالوادور و ایزابل رو بکشه پس نشون میده خارجی ها هم تحمل این طور مسائل رو ندارن . چون این قضاوت و سلیقه کارگردان و نویسنده این سریاله . وگرنه تو همین آمریکا و کانادا و آلمان و هلند و فرانسه اگه یه سری به سایتهای دوست یابی جنسی اونها بزنین و حتی تو فیس بوک جستجو کنین خیلی از زنهای شوهر دار هستند که با رضایت و اطلاع شوهراشون با پسرای دیگه دوست می شن و با اونها سکس می کنن . این هم یه نوع سلیقه جنسیه دیگه . همش ربطی به سرد بودن شوهرای بدبخت نداره . مامان خود من نمونشه که خبر دارم با عمو و پسر عموم و دوست عموم و حتی با مانتو فروشی که مشتریشه رابطه داره . البته بابای من هم فهمیده ولی به روی خودش نمیاره در حالی که خیلی مامانم رو هم دوست داره و مامانم هم اونو دوست داره . چرا نمیفهمین . شماها می تونین رابطه احساسی با یک نفر داشته باشین و عاشقش باشین و همه زندگیتون اون باشه . ولی در عین حال از لحاظ جنسی تنوع طلب باشین . حالا هر چی دوست دارین بگین و آیه قرآن بیارین و بگین زندگی فانی هست و یا بگین من دختر نیستم و همش بخواین من و امثال من رو یا لعنت کنین یا به راه راست هدایت کنین . فایده ای نداره . چون من شهوتم زیاده و دلم می خواد از شهوت لذت ببرم تا هر زمانی که احساس نیاز می کنم و به 80 سالگی و دوران یائسگی فکر نمیکنم . چون الان رو به خاطر آینده نمیخوام از دست بدم . هر زمانی شرایط خاص خودش رو داره . مثل این میمونه که بگین آدم دنبال پیشرفت تحصیلی و پولدار شدن نره چون دنیا فانیه و همه اینها یه روزی تموم می شه . به نظر من عرض زندگی مهمتر از طولشه . http://www.zandiq.com

  8. کوتلاسِ پیامبر Says:

    یه چی تو مایه های اول مرغ بوده یا تخم مرغ ! جواب نداره که …

  9. زیژخک دیوانه Says:

    همه هم می دونن جوابشو ولی واسه اینکه حال هم رو بگیرن هیشکی جواب نمی ده

  10. هدي Says:

    اگه داشت كه… لا اله الله….D:
    در ضمن با زيژخك ديوانه نيز موافقم…D:

  11. اسپیرال Says:

    ناموس من می شی؟

  12. michican Says:

    سلام
    مطلبت خيلي باحال بود
    تبريك
    دوست دارم باهات تبادل لينك داشته باشم
    لطفا بپذير و به من اطلاع بده
    مرسي
    http://www.michican.wordpress.com

  13. namafhum Says:

    من هر وقت قيافه مموتي رو مي بينم، مي گم « تو واقعاً ناموس نداري»

  14. مهربانی Says:

    سلام
    من وبلاگتون رو از لینک یکی از دوستان برداشتم
    مطالب جالبی دارین
    من از کوته نوشت ها خیلی خوشم میاد
    مطلب بالا رو دوست نداشتم( باعرض پوزش) ولی این مطلبتون قشنگ بود!!!
    واسه همین توی این پست کامنت گذاشتم

    با اجازه لینکتون می کنم!

  15. محمد Says:

    من خودم شخصا غیرتی هستم اما نه از اون هایی که تا یکی به ناموسم نگاه میکنه شروع می کنن به دعوا
    اگر من یک روز ببینم که خواهر یا مادرم با یکی ارتباط داشته خیلی ناراحت میشم ولی هیچ وقت باهاشون برخورد نمی کنم چون هم مادرم و هم خواهرم یک انسان مستقل هستند و من حق ندارم بگم چرا فلان کارو کردی حالا با کسی که در آینده قراره باهاش ازدواج کنم فرق می کنه ( فعلا مجردم) . زمانی که دو فرد با هم از دواج می کنن یک تعهدی بین این دو برقرار میشه . من اگه ببینم زنم آیندم یک بار فقط یک بار بهم خیانت کرد ( حالا چه خیانت جنسی چه خیانت عشقی و…) مطمئن باشید هیچ کاری باهاش ندارم فقط همان روز نهایتا فرداش اقدام می کنم برای جدایی ( طلاق ) . در ضمن من با این که آدم بره با او مرد درگیر بشه مخالفم چون مقصر اصلی اول زن خودشه اما این در شرایطی هست که نوامیس آدم با میل خودشون تن به این رابطه دادن ولی اگر برای هر کدومشون مزاحمت بازم میگم اگر زمانی ببینم براشون مزاحمت ایجاد می کنن اون وقت مطمئن باشید با فرد مزاحم در گیر که میشم هیچ روزگارشو سیاه میکنم …
    در نهایت منظور من اینکه اگر نوامیسمون بهمون خیانت کردن ما هیچ حقی نداریم باهاشون برخورد کنیم و بهترین کار اینکه برای همیشه طردشون کنیم

  16. تیر ماهی Says:

    یه جا دیگه خونده بودم…

  17. نیما Says:

    زیاد سخت نگیرید … به قول خیام چون عاقبت کار جهان نیستی است انگار که نیستی چو هستی خوش باش

پاسخی بگذارید

