بفرمائید شام

یه پیشنهاد داشتم واسه جذاب تر شدن برنامه شون.اونم اینه

وقتی اون خانمه یا آقاهه میرن لباسشون رو عوض کنن تا واسه

مهمونی حاضر بشن،دوربینم همراهشون بره تو اتاق وازشون فیلم

بگیره.مطئنا کلی برنامه جذاب تر میشه.

7 پاسخ to “بفرمائید شام”

  1. بهنام Says:

    من به پیشنهادت رای میدم

  2. مائی Says:

    خدا نکشه تو رو با این نظر دادناااااتتتتت =))))))))))

  3. شرمین Says:

    این نظر تکان دهنده ای است

  4. آرشه Says:

    اینجا خصوصی نداره ؟
    کوریون بودم سابقا ، الانُ نمی دونم
    دارم این جا می نویسم ، اونائی رو هم که دلم می خواد دارم خبرشون می کنم
    راستش دیگه قرار نبود بنویسم ، اما خب ایده این جدیده رو دوست دارم
    دارم سعی می کنم یه کتاب-بلاگ-دیلی نُت در بیارم ازش این دفعه (اگه بشه)
    بقول قرتی‌هاش ؛ بیا پیشمون

    تصدقت

  5. khande Says:

    اینو هستم

  6. دایی لیلا Says:

    آقا رای منم روش!

  7. حسین رها Says:

    بعد طغرلم به گزارشش هیجان بیشتری باید بده.

پاسخی بگذارید

