شغل شریف !

تنها ،متصدی فروش داروخانه از زمان

همخوابگی تمام مردم شهر خبر دارد.

 

پ.ن : هرچند این روزا تو هر بقالی که بری حتما

یه قفسه واسه ک.ا.ن.د.و.م هم گذاشتن.

16 پاسخ to “شغل شریف !”

  1. قلندر Says:

    و چه دردناک که خود بی بهره باشد از این امر…

  2. موجود نفهم Says:

    منو یاد قدیما انداخت شبه حجله …
    چشم هایی دوخته شده به در و گوش هایی که حسابی تیز شده اند تا …
    واقعا که شغله بسبار شریفیه …

  3. نن جون Says:

    غلط کرده با تو:-w!

  4. فرزانه Says:

    لایک

  5. امیرحسین Says:

    قبلنا کشاورزا می‌دونستن… کاه نرم شده هم همین استفاده رو داشت.

  6. هواپیمای سقوط کرده Says:

    وبلاگ هواپیمای سقوط کرده دو ساله شد. منتظر تبریکات شما هستیم!

  7. xatounxatoun Says:

    الان این وبلاگ ماهی یه دونه مینیمال منتشر می کنه؟
    : )

  8. amirsam Says:

    fogholade bod. khyli ghashang bood. be belag manam sar bezanid khoshhal misham

  9. حمید احمدی Says:

    در اوناع مختلف باب سلایق مختلف . 🙂

  10. ساحل غربی Says:

    خیلی خوب بود. یاد یه خاطره ای افتادم. ایران که بودم سال آخر یه خونه مجردی کرایه کرده بودم. هروقت دوست دختر خودم یا دوست دختر هم خونم می خواست بیاد خونه من می رفتم از یه بقالی بغل خونمون ک.ا.ن.د.و.م بخرم (من مسوول خرید ک.ا.ن.د.و.م بودم :دی ) . بعد این بقاله نه تنها از زمان تک تک س.ک.س های ما مطلع بود که تازه مثلا گاهی نظرم می داد : مثلا می گفت مهندس این با طعم انارش بهتره ها.. اینو بگیر… یا مثلا می رفتم چیپس بخرم می گفت مهندس دوازدهتاییشو آوردما… می خوای ؟ :دی

  11. goldeneverstand Says:

    یعنی خدا بود!

  12. ghortosht Says:

    🙂

  13. دیوونه Says:

    پس نتیجه میگیریم فهمیدن و دانستن خیلی وقتا خوب نیست.بهتره که نفهم باشیم(قصد بی احترامی به شخص خاصی درکار نیس)

  14. مرجان . درجستجوی خویشتن . Says:

    دیگه نمینویسی؟

  15. dreaamss Says:

    ایده پرفکت . اجرا عالی . دو خط آخر اضافه .

  16. زنی که من باشم Says:

    کجاهایی /

پاسخی بگذارید

