جملات زیبا!

جمله «من در انتخابات شرکت میکنم تا سرنوشت خودم را،

خودم تعیین کنم!» دقیقا مثه جمله «عزیزم باور کن،من بدون تو

میمرم«میمونه.از هردوش داره گند دروغ و ریا  بلند میشه.

31 پاسخ to “جملات زیبا!”

  1. پلنگ صورتی Says:

    هورااااااااااا
    برگشتی بالاخره. استاد دلم خیلی برات تنگ شده بود و نمی دونستم که اومدی و 2 تا 2 تا نوشتی! به نکته بسیار ظریفی اشاره کردی که لذت بردیم. زنده باد مینیمال های من (نمی دونم اسمت چیه و مجبورم با همین اسم صدات کنم)

  2. افیون Says:

    ولی من میرم رای میدم تا سرنوشتمو خودم تعیین کنم!

  3. diisignotis Says:

    من در انتخابات شرکت میکنم تا سرنوشت خودم را،

    خودم تعیین کنم!

  4. فضولباشی Says:

    فعلا که سی ساله «ته نوشت» خودمان را تعیین کردیم و ریدیم به مملکت! (من نمیدونم چرا تو وبلاگ تو بی ادب میشم؟)

  5. مهوشم Says:

    پاسخ فضول باشی عزیز اینه که کمال همنشین واینا
    راجع به پست ام…اوف!
    ولش کن.!

  6. نیما نوشت Says:

    سلام!

  7. DESERTER Says:

    ولی من مث اونا نیستم، به جون خودم راست می گم : من بدون تو می میرم !

  8. تراموا Says:

    ولی دومی به کردن ختم میشه، اولی به شدن!

  9. سالومه شایگان Says:

    در تکميل فرمايش تراموا : دومي بوي گند 1 نفر مي دهد؛از اولي به اندازه 20 ميليون آدم بو مياد!

  10. حمیدرضا اصانلو Says:

    بالاخره هرکی باید از یه راهی نون بخوره
    یکی برای خر کردن ملت
    یکی برای خر کردن ….

  11. افیون Says:

    به روح اعتقاد داری ایمان؟
    ایمان :میخوای بگی تو روحم؟

  12. horizon Says:

    مشت محکم و وظیفه ی الهی رو جا انداختی !

  13. FAnCy FrEe Says:

    به قصد قربت باشه که ریا نشه

  14. Dead Man Says:

    من رو ياد سفر با الاغ ميندازه !! ..

  15. :: My View :: Says:

    ما در انتخابات شركت ميكنيم … !!

  16. پلنگ صورتی Says:

    سلام استاد گرامی:
    1. به کامنتت پاسخ داده شد و سوالی (یا بهتره بگم درخواستی) ازت داشتم که همونجا مطرح کردم.
    2. بیا ببین خوشگل شدم؟

  17. nightmarish Says:

    mohem ine ke hamishe ahmaghaye hastan ke joftesho bavar konan!

  18. yekpooria Says:

    پس فردا که سرنوشت تو خودشون معلوم کردن میفهمی

  19. YekIrani Says:

    آقا باید معلوم کنند ! انقلاب کردند که معلوم کنند !
    » حسین شریعتمداری » کیهان همین روزا 😀

    ما شهید نمیدهیم که سرنوشتمان و اینا را بیگانه تعیین کند ما انقلابمان سرنوشت بود که تعیین شد پس خودمان هم تعیین ترش میکنیم
    » روح الله خمینی » چند دهه پیش

    تحریم هرگز ! شرکت میکنیم برای رسیدن به آزادی و مردم سالاری دینی !
    محمد خاتمی یک روز قبل از انتصابات

    انقلاب ما انفجار دموکراسی در جهان بود و سر مشق آزادی در چارچوب دین !!!!!!
    » خامنه ای » دقایقی مانده به آغاز انتخابات

    مردم شهید پرور و انقلابی با حضور پر شور در انتخابات شور و حماسه و علاقه انقلابی خودشان را به جهانیان نشان دادند با این حال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نظر سنجی ها با میلی مردم ایران مواجه شد ….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    شبکه خبر 25 اسفند همین امسال

  20. سارا(1حشره) Says:

    یه روزی گفتم برام هیچ فرقی نمی کنه معین رئیس جمهور شه یا احمدی نجات !
    الآن می دونم باز هم برام فرقی نداره !

  21. ژیلتـــــ Says:

    من رای میدهم، تو رای میدهی، ما رای میدهیم، ما گه میخوریم که رای میدهیم

    همان بهتر که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی کانمان بذارد.

  22. ژوليان Says:

    هنوز اما
    هستند كساني كه ابلهانه گوله همين حرفا را بخورند

  23. آمیر Says:

    من که اصلاً امسال نمیدونم جریان انتخابات از کجا شروع میشه به کجا میرسه! دروغ هم نمیگم!

  24. آویزون Says:

    انتخابات با عروسیم تو یه روزه شاید نرم

  25. pedar Says:

    are valla…

  26. hard abusive Says:

    ولی عزیزم من واقعا راس میگم : بدون تو می میرم

  27. راننده تاکسی Says:

    ببین، تا اینجاش درست، ولی حالا نگفتی به کی رای میدی…

  28. صحرايي Says:

    با سلام خدمت شما
    لينك سايت شما با عنوان «مينيمال هاي من» در بخش پيوندهاي سايت نماكالا به آدرس http://www.namakala.com/main/fa/linkbox قرار گرفت.لطفا لينك سايت http://www.namakala.com را با عنوان «آگهي رايگان – تبليغات رايگان – نيازمنديها» در سايت خود قرار دهيد.
    لازم به ذكر است در صورتي كه لينك ما در عرض حداكثر 2 هفته آينده در سايت شما قرار نگيرد لينك شما نيز به طور خودكار از سايت نماكالا حذف خواهد شد.
    لطفا پس از قرار دادن لينك ما در سايت خودتان اين موضوع را از طريق صفحه تماس با ما به آدرس http://www.namakala.com/contact/fa همراه با آدرس سايت خود و عنواني كه در سايت نماكالا قرار گرفتيد حتما به ما اطلاع دهيد.
    موفق باشيد.

  29. sh.kh Says:

    LOL Kheyli jalebbood baram!! ye minimal ke 4 safe mafhoom dasht

  30. اووو Says:

    دقيقا

  31. mychamber Says:

    ریدم تو اون انتخابات…

بیان دیدگاه